معرفی انواع چرخ خیاطی تیپیکال

معرفی انواع چرخ خیاطی تیپیکال

ما در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی انواع چرخ خیاطی تیپیکال بپردازیم. در ابتدا نحوه کنترل کیفیت در کارخانه و سپس تاریخچه مختصری از آن را ارائه خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید تا با چند مدل از حرفه ای ترین انواع چرخ خیاطی تیپیکال آشنا شوید.

 

نحوه کنترل کیفیت در کارخانه محصولات تیپیکال به چه صورت است؟

در خصوص نحوه کنترل کیفیت در چرخ های تیپیکال باید بگوییم که در اوایل این کارخانه کوچک و ناشناخته بود تا این که کمپانی تصمیم به همکاری با کشور های دیگر را در تولید گرفت.

در حال حاضر محصولات این برند با بهترین شیوه ها برای کنترل کیفیت، مدیریت و کارایی تولید می شوند. به طور مثال یکی از آزمون هایی که برای سنجش کیفیت تولیدات این کمپانی اجرا می شود، تست 200 ساعته است.

 

 

تاریخچه کمپانی چرخ خیاطی تیپیکال

قبل از اینکه به معرفی انواع چرخ خیاطی تیپیکال بپردازیم، قصد داریم در این مطلب تاریخچه کمپانی را بررسی کنیم.

تاریخچه این شرکت در سال 1946 پس از جنگ آغاز شد. در واقع کمپانی امروزی، یک کارگاه صنایع دستی بود که ماشین های خیاطی خانگی را تعمیر می کرد. هنگامی که چین بهبود اقتصادی را آغاز کرد، مرکز تعمیرات استانی یک شرکت بزرگ دولتی بود.

به مرور کارخانه تیپیکال مجهز به آخرین تکنولوژی روز شد و تبدیل به کارخانه ای پیشرو در تولید تجهیزات خیاطی گردید اما پیشرفت اصلی آن در دهه نود میلادی آغاز گردید. در سال 2009 یک بخش بازاریابی افتتاح شد که برای فروش تجهیزات در اروپا و حتی در آفریقا طراحی شده بود.

 

 

 

معرفی مدل GC6910-MD

مدل GC6910-MD3 یکی از انواع چرخ خیاطی تیپیکال است که این دستگاه مخصوص دوخت سبک و متوسط است. اگر به دنبال چرخی با موتور مدرن و به صرفه در انرژی هستید، مدل GC6910-MD3 پیشنهاد ما به شما است. از آنجایی که این دستگاه دارای درایو مستقیم است و باعث می شود که دستگاه بسیار بی صدا کار کند و لرزش به حداقل کاهش یابد. عملکرد های خودکار و دکمه های عملکرد های اضافی توسط پنل کنترل الکترونیکی برنامه ریزی می شود. در این مدل نیپک نیز وجود دارد که بعد از برش برای لحظه ای نخ را نگه می دارد.

کنترل پنل الکترونیکی بصری و آسان در این چرخ، به آن اجازه می دهد تا پارامتر های مختلف را بسیار سریع تنظیم کنید. همچنین عملکرد های خودکار در این مدل به بهبود کار کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

معرفی مدل GL13101-2ZQSD

یکی دیگر از انواع مدل های این شرکت، مدل GL13101-2ZQSD است. در این مدل نیز موتور مستقیم درایو وجود دارد و برای دوخت های سبک و متوسط توصیه می شود. حداکثر طول دوخت در این مدل بین 3 تا 8 میلی متر و حداکثر سرعت دوخت آن 2500 است. یک عدد سوزن دارد که روی آن قرار می‎گیرد. موتور این مدل مصرف انرژی کمی دارد و نوع دوخت در آن از نوع دوخت 301 است.

 

معرفی مدل TYPICAL GC9720 MD3//HD3

یکی دیگر از انواع چرخ خیاطی تیپیکال که قصد داریم به شما معرفی کنیم، مدلTYPICAL GC9720 MD3//HD3  است. این مدل نیز چرخی با سرعت بالا و دو سوزنه است. برای دوخت انواع پیراهن، کت مردانه، ژاکت زنانه، شلوار جین و بسیاری موارد دیگر می توانید از آن استفاده کنید. تمامی مدل های MD3 و HD3 دارای ویژگی Direct-Drive، با نویز و لرزش کم هستند.

به علاوه در این مدل، قلابی بزرگ برای ظرفیت بیشتر ماسوره (شلوار جین، لباس کار و غیره) به کاربرده شده است.

امکان استفاده از رزوه قابل تنظیم برای بهینه سازی کیفیت درز وجود دارد و تنظیم دقیق قلاب برای تنظیمات آسان تر فاصله سوزن و همچنین، سیستم روغن کاری تمام اتوماتیک از قابلیت های آن است.

 

معرفی مدل GT1118 CC-HD3

مدل GT1118 CC-HD3 قابلیت قفل دوخت اتوماتیک و چهارده مدل الگوی دوخت را دارد. همچنین از آن برای دوخت های متوسط و سنگین استفاده می شود. در این دستگاه یک پنل کنترل بصری تعبیه شده که امکان تنظیم سریع پارامتر را فراهم می کند. دو دکمه عملکرد نیز در سر چرخ ادغام شده است که برای قرار دادن سوزن و برای فعال کردن پیچ اضافی فعال می شود. تعداد سوزن در این مدل یک عدد است و همچنین دارای حداکثر طول دوخت 5 میلی متر و حداکثر سرعت دوخت 2000 می باشد.

 

معرفی مدل GC6760-HD3

یکی دیگر از مهم ترین انواع چرخ خیاطی تیپیکال مدل GC6760-HD3 است. در چرخ خیاطی معمولی GC6760-HD3 lockstitch با تغذیه دوبل مجهز به موتور Direct-Drive یکپارچه، که کار کردن با مواد سنگین را امکان پذیر می کند، رو به رو خواهید شد.

ماشین دارای عملکرد های خودکار است که به طور موثر کار و پنل کنترل را ساده می کند. همچنین امکان تنظیمات سریع پارامتر های لازم را فراهم می کند. علاوه بر این، دستگاه همچنین دارای دکمه های عملکرد، نیپر الکترومغناطیسی و چراغ LED است.

از ویژگی های مهم دستگاه می توان به این موارد اشاره کرد که امکان کنترل مستقیم دارد. همچنین به صورت اتوماتیک روغن کاری می شود. در این دستگاه چراغ خیاطی LED یکپارچه است و در آن تراشه اتوماتیک نخ و نخ گیر وجود دارد.

 

معرفی مدل GC6930AMD3

آخرین موردی که قصد داریم از انواع چرخ خیاطی تیپیکال به شما معرفی کنیم، مدل GC6930AMD3 است. با استفاده از این مدل می توانید از مزایایی همچون کنترل مستقیم، سیستم روغن کاری بسته اتوماتیک و طول دوخت کنترل شده الکترونیکی به همراه فشار پای پرس کنترل الکترونیکی برخوردار شوید. همچنین اگر بخواهید از امکاناتی همچون عملکرد نیمه دوخت و قفل استفاده کنید، کافی است، دکمه سر دستگاه را فشار دهید.

پورت USB نیز در این دستگاه برای برای آپلود و دانلود برنامه های خیاطی و همچنین به روز رسانی نرم افزار تعبیه شده است.

این دستگاه بسیار هوشمند است و دارای سنسوری است که می تواند به اندازه گیری ضخامت مواد با تنظیم دینامیکی طول دوخت و فشار پای پرس برای تضمین طول دوخت ثابت در ضخامت مواد متفاوت بپردازد. امکان قابلیت تنظیم نور را دارد و به کاهش مصرف انرژی کمک می کند.