مراحل اقساطی سامانه تاپلند

شرایط اقساطی سامانه تاپلند

.::. ویژگی‌ها :

سقف مبلغ : درخواست اول 10 میلیون تومان ، درخواست های بعدی 20 میلیون تومان

سقف اقساط : 12 ماه

فاصله اقساط : ماهانه

سود متعلقه : با چک 24 درصد سالیانه و با سفته 30 درصد سالیانه

تضامین : چک یا سفته

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت درخواست:

  1. تصویر پشت و روی کارت ملی: کارت ملی می‌بایست جدید باشد و یا تصویر رسید تعویض آن را بارگذاری نمایید. توجه نمایید که تصویر کارت‌های ملی قدیمی پذیرفته نیست.
  2. تصویر شناسنامه: صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
  3. پرینت گردش حساب سه ماه آخر حساب فعال مشتری با مهر و امضای شعبه (صفحه اول، دوم و صفحه آخر)، از بانک خود بخواهید حتماً مجموع گردش حساب و معدل حسابتان را در پرینت ذکر نماید. توجه نمایید که گردش حساب دریافتی از سامانه اینترنتی بانک‌ها بدون داشتن مهر بانک مورد تائید نمی‌باشد.
  4. تصویر مدرک اشتغال به کار:  تنها یکی از موارد ذیل را بارگزاری کنید کافی است.
  • تصویر آخرین فیش حقوقی با مهر معتبر سازمان
  • گواهی اشتغال به کار که میزان حقوق و مزایا در آن درج شده باشد
  • سابقه بیمه تامین اجتماعی (برای دریافت سابقه بیمه تامین اجتماعی پس از ورود به  لینک مربوطه می‌بایست در بخش بیمه شدگان به خدمات سوابق رفت و در آنجا سوابق و ریز دستمزد بعد از سال 86 را انتخاب و فایل مورد نظر را دانلود و سپس در تاپ‌لِند بارگذاری نمایید.)
  • برای افراد با شغل آزاد جواز کسب یا پروانه کسب یا جواز صنفی که در آن شاغل می‌باشید
  • سایر افراد که مدارک فوق را ندارند باید مدرک معتبری را که نشان دهنده اشتغال آنها می‌باشد بارگزاری نمایند و دارای گردش حساب مناسبی باشند.

توجه: اصل پرینت گردش حساب و مدرک اشتغال را پس از بارگزاری و تایید کارشناسان، حتماً به همراه چک یا سفته برای تاپـ‌لِند پُست و یا با پیک ارسال نمایید.



 

1- ثبت درخواست

ابتدا فروشگاهی که قصد خرید اقساطی از آن را دارید انتخاب می‌کنید و کلید ثبت درخواست را می‌زنید. در صفحه ثبت درخواست مبلغ اعتبار مورد نظر، نوع تضامین، تعداد ماه‌های بازپرداخت را مشخص و درخواست خود را ثبت می‌کنید. در ادامه باید وارد پنل مشتریان شوید اگر قبلاً عضو تاپلِند شده باشید با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد امنیتی وارد پنل خود می‌شوید در غیر این صورت در صفحه مورد نظر با وارد کردن نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره موبایل در وب‌سایت تاپلِند ثبت نام نمایید.

2- تکمیل اطلاعات

پس از ثبت نام اولیه می‌بایست سایر اطلاعات خود را که شامل اطلاعات فردی و شغلی می‌باشد را تکمیل و یا اگر قبلاً تکمیل نمودید در صورت نیاز ویرایش و بروزآوری کنید.

3- تکمیل مدارک و ثبت نهایی

پس از تکمیل اطلاعات می‌بایست مدارک مورد نظر را مطابق راهنمای موجود در بخش مربوطه بارگذاری نمایید و در انتها ثبت نمایید.

4- اعتبارسنجی

پس از اینکه تمامی اطلاعات و مدارک ثبت و مورد تائید شد می بایست مبلغ مورد نظر به منظور اعتبارسنجی را از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید. کارشناسان اعتبارسنجی تاپلِند طی 24 ساعت فرآیند اعتبارسنجی را انجام می‌دهند و در این مدت در صورت وجود هر مسئله ای در اعتبارسنجی آن را از طریق پیامک یا تماس با شما در جریان قرار می‌دهند و در نهایت در صورت تائید اعتبارسنجی، میزان اعتبار شما مشخص می‌گردد. 

5- دریافت تضامین

مبلغ ضمانت شما که می‌بایست بر روی چک یا سفته درج گردد از طریق پیامک یا کارشناسان تاپلِند به اطلاع شما می‌رسد و می‌بایست طبق راهنمای تنظیم چک و سفته تضامین خود را تهیه و تصویر آن را در بخش مدارک بارگذاری و پس از تائید کارشناسان به آدرس تاپلِند که در قسمت تماس با ما آمده است ارسال نمائید.

6- دریافت اعتبار و خرید

پس از دریافت و تائید تضامین، شما می‌توانید تصویر قرارداد خود را مشاهده و پس از تایید و پرداخت اولین قسط خود، طی یک روز کاری کد اعتباری مورد نظر برای شما صادر می‌گردد و می‌تواند برای خرید از فروشگاه مورد نظر استفاده نماید.

 

 

محاسبه گر افساط و ثبت درخواست