مزایای چرخ گلدوزی چند کله

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸:۴۲ ق.ظ

چرخ گلدوزی چند کله

هر چه زندگی انسان رو به جلو حرکت می کند، نسبت به گذشته ساده تر خواهد شد. دلیل راحتی زندگی انسان ها پیشرفت تکنولوژی است. با پیشرفت تکنولوژی، زندگی بسیاری از افراد دستخوش تغییرات زیادی شده است. مخصوصا در صنعت های متفاوتی مانند صنعت تولید پوشاک، می توانید با تمام وجود شاهد این پیشرفت باشید؛ زیرا سرعت تولید پوشاک و کیفیت آن ها به طور چشم گیری افزایش یافته است. قسمتی از این پیشرفت، به پیشرفت تکنولوژی و تولید چرخ های مختلفی مانند چرخ گلدوزی چند کله و کابویی اختصاص دارد که در ادامه مطلب به بررسی دقیق این چرخ ها خواهیم پرداخت.

 

چرخ خیاطی چند کله

چرخ خیاطی چند کله عمدتا یک دستگاه پیچیده می باشد که در ساخت آن از متریال هایی مانند فولاد با کیفیت بالا، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده شده است. دلیل اصلی استفاده از این مواد، دوام‌ بالای آن ها در دمای بسیار بالا و فشار بسیار کم می باشد. تهیه یک چرخ خیاطی با کیفیت بالا می تواند سرعت انجام کار ها را به حداقل برساند.

چرخ گلدوزی چند کله

مواردی که هنگام خرید چرخ خیاطی چند کله باید در نظر گرفت

  • قیمت: اگر در حال شروع یک کسب و کار جدید هستید، خرید یک چرخ خیاطی چند کله گران قیمت اصلا به صرفه نیست، با این وجود سرمایه گذاری بر روی یک چرخ با کیفیت، می تواند کسب و کار شما را رونق دهد.
  • دوام بالا: از سنگین بودن چرخ خیاطی خود اطمینان حاصل کنید، زیرا چرخ های سنگین، دوام بالایی دارند و اغلب تعداد کار های بیش تری را در زمان کم ارائه خواهند کرد.
  • ایمنی: رعایت کردن نکات ایمنی از ویژگی های بسیار پر اهمیت یک چرخ خیاطی محسوب می شود. قبل از هر چیزی، به چک کردن نکات و وسایل مرتبط با امنیت آن بپردازید.
  • سرعت دوخت: سرعت دوخت، بر اساس تعداد بخیه ها و تغییرات بوبین، در یک دقیقه تعیین می شود. توجه داشته باشید که سرعت دوخت بالا، می تواند به تولیدات شما سرعت باورنکردنی ببخشد.
  • تعداد سوزن ها: اغلب چرخ خیاطی های صنعتی، دارای ۸ الی ۱۰ سوزن می باشند، اما با پیشرفت تکنولوژی شاهد نمونه هایی با ۷۲ سوزن نیز هستیم. هر چه تعداد سوزن ها بیش تر باشد، چرخ خیاطی شما کار های بیش تری را انجام خواهد داد.

 

چرخ خیاطی کابویی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

چرخ گلدوزی چند کله

اغلب برای افزایش دوام لباس مورد نظر، فعالیت های بسیار متفاوتی انجام می شود؛ زیرا یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب لباس، دوام آن است. یکی از این فعالیت ها، استفاده از چرخ گلدوزی چند کله و نمونه های کابویی است. این مدل در حقیقت دو حلقه درست می کند و حلقه اول را با حلقه دوم بخیه می زند تا در نهایت یک دوخت بسیار قوی و زیبا داشته باشیم.

به طور کلی می توان گفت که دو نوع دوخت وجود دارد: 1) دوخت سوزنی 2) دوخت حلقه ای

از آن جایی که این مورد با استفاده از حلقه های نخی، دوخت ایجاد می کند، می توانید آن را جزء دسته دوخت های حلقه ای بدانید.

  • اگر برای دوختن پارچه های سنگین و ضخیم مانند جین و کتان با مشکل مواجه هستید، چرخ گلدوزی چند کله می تواند راه حلی مناسب برای مشکل شما عرضه کند و دوختی محکم، در عین حال زیبا در اختیار شما قرار دهد.
  • همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید با توجه به ضخامت پارچه خود، از سوزن هایی با اندازه های متفاوت در چرخ گلدوزی چند کله استفاده کنید. حتی اگر بخواهید، توانایی تا کردن پارچه ضخیم خود را نیز پیدا خواهید کرد. تنها لازم است سوزن خود را تغییر دهید.
  • اگر در ساختار لباس خود، از تور یا کش استفاده می کنید، یکی دیگر از کاربرد های آن اتصال این قطعات به لباس است.
  • علاوه بر موارد بابا، این چرخ برای دوختن درز های پیراهن (زیر بغل) و درز های شلوار جین نیز کارآیی دارد.

 

معرفی چند مدل چرخ خیاطی کابویی دوز‌

1) Consew Model 345-3  

چرخ گلدوزی چند کله

  • در میان انواع مختلف چرخ گلدوزی چند کله، می توانیم به این نمونه که سرعت بسیار بالایی دارد اشاره کنیم. چرخ خیاطیConsew Model 345-3 ، سه سوزنه است و روغن کاری آن به طور کاملا اتوماتیک انجام شده است تا کارآیی خوبی را عرضه کند.
  • با استفاده از آن‌ می توانید انواع مختلف لباس ها با پارچه های سبک و سنگین را بدوزید. به عنوان مثال دوخت مناسب برای پیراهن، لباس خواب، شلوار جین، دامن، یونیفرم و لباس های سنگین مانند بارانی با این چرخ کار ساده ای است.
  • برای انواع مختلف برش های عرضی مناسب است.
  • بالا بر این چرخ می تواند به وسیله پدال پا کنترل شود.

2) Consew Model 347R-1A-1

Consew Model 347R-1A-1

  • این نمونه از چرخ گلدوزی چند کله تک سوزنه است؛ اما کارآیی بسیار بالایی را به شما عرضه می کند.
  • برای دوختن انواع لباس ها با پارچه ها سبک تا متوسط بسیار مناسب است. به عنوان مثال چرم، وینیل، بوم، مواد لمینت و روکش شده می توانند به سادگی با استفاده از آن دوخته شوند.
  • همچنین محصولاتی مانند کت و شلوار، برزنت، بادبان، کفش و چکمه می توانند با استفاده از آن به سادگی دوخته شوند.
  • همچنین اگر به دنبال دوخت زیگ زاگ هستید، دست روی چرخ خیاطی خوبی گذاشته اید؛ زیرا یکی از دلایل شهرت این ماشین، دوخت زیگ زاگ آن است.

3) Consew Model 347R-1A-1UF

Consew Model 347R-1A-1UF

  • این مدل از چرخ گلدوزی چند کله بسیار کاربردی است؛ زیرا یک بازوی استوانه ای دارد که برای دوخت انواع بخش های لوله ای شکل لباس مانند آستین، بسیار مناسب است.
  • پارچه هایی که حالت کشش یا الاستیک دارند، مانند وینیل یا روکش های پلاستیکی، به سادگی می توانند توسط این چرخ گلدوزی چند کله دوخته شوند.
  • همچنین این ماشین توانایی عرضه انواع مختلف دوخت ها مانند دو دوخت و سه دوخت را دارد تا در نهایت کاری محکم و با دوام در اختیار شما بگذارد.

 

رنج قیمت چرخ خیاطی کابویی دوز

رنج قیمت چرخ خیاطی کابویی دوز

به طور کلی نمی توان یک قیمت مشخص را برای این چرخ ها در نظر گرفت؛ زیرا با توجه به کارآیی، کیفیت، دوام و عملکردی که به شما عرضه می دهند، ممکن است قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند؛ اما می توان چندین عامل اصلی و تاثیر گذار بر روی قیمت چرخ گلدوزی چند کله بررسی کرد تا قیمت حدودی آن را در اختیار داشته باشید.

  • هر چه سرعت آن ها بالا تر باشد، قیمت بالا تری نیز خواهند داشت.
  • هر چه تعداد دوخت ها بیش تر باشد یا قابلیت استفاده از سوزن های مختلف را داشته باشند، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.
  • اگر چرخ خیاطی ای که انتخاب می کنید، توانایی دوختن پارچه های ضخیم را داشته باشد، قیمت بالا تری خواهد داشت. به عنوان مثال چرخی که توانایی دوختن پارچه های کتان و جین را دارد، نسبت به نمونه های دیگر گران تر است. به طور کلی می توان گفت که هرچه امکانات چرخ انتخابی شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند؛ اما با توجه به امکاناتی که چرخ های کابویی دوز در اختیارتان قرار می دهند، در برابر قیمتشان، کاملا به صرفه هستند.

 

نتیجه گیری

در نهایت لازم به ذکر است که اگر به دنبال دوخت زنجیری زیبا و با دوام و ماندگار هستید، به سادگی می توانید از چرخ خیاطی کابویی دوز بهره ببرید. همچنین چرخ گلدوزی چند کله نیز می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی که به دنبال کیفیت بالا و سرعت بی نظیر هستند، باشد. تنها لازم است با توجه به سطح دانش خود، هزینه مورد نظر و لباسی که قصد دوختنش را دارید، بهترین و مناسب ترین نمونه را برای خود انتخاب کنید.

مجموعه دوخت کالا با شانزده سال سابقه فعالیت در عرصه دوخت، همواره راحتی مشتری را نیز در نظر گرفته است. به همین منظور امکان خرید اقساطی بیست و چهار ماهه با مبلغ نامحدود خرید را برای مشتریان فراهم کرده است.