آشنایی با اتو بخار ایستاده

یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱:۲۲ ق.ظ

اتو بخار ایستاده

امروزه وسایل برای راحتی بیشتر طراحی شده اند و به ما کمک بسیار زیادی در انجام کار ها می کنند. یکی از وسایلی که امروزه از آن استفاده زیادی می شود، اتو ها هستند. اتو ها خود مدل های بسیار زیادی دارند و یکی از مدل های محبوب آن اتو بخار ایستاده است. ما در این مقاله به طور کامل در مورد آن توضیح داده ایم.

طرز کار اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده با ترکیب بخار و فشار کار می کنند. در این اتو ابتدا بخار با استفاده از هوا یا خلاء آزاد می شود. به همین خاطر است که بسیاری از افراد این اتو ها را برای کار و مصارف خود انتخاب می کنند زیرا این اتو ها لباس ها را نرم تر و راحت تر اتو می کنند. همچنین فشاری که مستقیما این اتو به لباس وارد می کند باعث می شود تا هر گونه چین و چروک در آن از بین برود.

بعد از آزاد شدن بخار در اتو، لباس سریع تر خشک خواهد شد و در این حین تمامی باکتری ها و میکروب هایی که بر روی لباس شما وجود دارند حذف خواهند شد. میکروب ها و باکتری هایی که اتو بخار ایستاده از بین می برد را شاید ندیده باشید اما به این معنی نیست که این کثیفی ها وجود ندارند. به همین خاطر است که این اتو یکی از کاربردی ترین و بهترین اتو های بازار شناخته می شود.

برای اطلاع از نحوه دقیق کارکرد آن نیز لازم است تا به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید. در دفترچه راهنمای محصول اطلاعات کامل و جامعی از کالا وجود دارد و شما با مطالعه آن ها می توانید به راحتی از تمامی خصوصیات محصول مطلع شوید.

بهترین اتو بخار های ایستاده بازار

در ادامه دو نمونه از بهترین اتو بخار های ایستاده بازار را برایتان معرفی خواهیم کرد.

اتوپرس بایترون Bitron BSI-418

اتو بخار ایستاده

یکی از بهترین مدل های اتو بخار ایستاده بازار، همین مدل است. کسانی که تجربه کار با اتوبخار ایستاده بایترون را ندارند بعد از مدتی تمرین و استفاده از این دستگاه به راحتی می توانند با آن کار کنند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند شوند. این اتو بخار دارای کفه پرسی نچسب است که کف آن حدود 7 برابر بزرگتر از اتو های معمولی بازار است. به همین خاطر حداقل 50 درصد از زمان اتوکشی لباس ها کاهش می یابد. این اتو بخار ایستاده را می توان درجه بندی کرد و تا دما صد درجه نیز آن را بالا برد. این اتو را به راحتی می توان با یک دست استفاده کرد و آن را برای مدل های مختلفی از لباس تنظیم کرد تا بهترین نتیجه را گرفت. برای مثال می توان اتو را بر روی حالت پارچه ابریشم قرار داد و با آن تمامی لباس هایی که پارچه نازک و ظریفی دارند را اتو کرد. همچنین این اتو بخار، دارای عملکرد دوگانه بخار و خشک است و هر نوع چروک را می تواند در هر دو حالت خود به سرعت از بین ببرد. در این اتو بخار ایستاده، دو دکمه وجود دارد که پس از بستن اتو و فشار دادن آن ها حجم بخار بسیار زیادی تولید می شود و بر روی لباس پخش می شود که باعث می شود تمامی چروک های لباس به سرعت از بین بروند.

اتو پرس بایترون مدل BSI 400

اتو پرس بایترون مدل BSI 400

اتو بخار باترون مدل اتو پرس بایترون مدل BSI 400 با مدل BSI-103 شباهت بسیار زیادی دارد و به همین خاطر بسیاری از افراد آن را با این مدل اشتباه می گیرند. یکی از تفاوت های مهمی که این دو مدل با یکدیگر دارند، این است که در مدل BSU 400 ظرفیت مخزن بسیار بزرگ می باشد. کار با این اتو نیز مانند دیگر اتو بخار های ایستاده بازار بسیار راحت است. در مورد این مدل اتو بخار ایستاده باید گفت که تولید کننده این اتو برند بایترون است که یکی از معتبر ترین برند ها در حوزه لوازم خانگی محسوب می شود. این محصول دارای سیستم ضد رسوب حرفه ای است که باعث می شود مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. این محصول با فلز مقاوم تولید شده است و در رنگ سفید به فروش می رسد. این اتو چه برای کسب و کار ها و چه برای مصارف خانگی مناسب است و می توان روی آن حساب باز کرد. این اتو 1350 وات برق مصرف می کند و چیزی حدود 3 دقیقه زمان برای آماده شدن نیاز دارد.

مزایای استفاده از اتو بخاطر ایستاده

کارایی بهتر: در مورد مزایای اتو بخار ایستاده باید گفت که این اتو ها عملکرد بهتری از اتو بخاطر های ساده دارند. بخار زیادی که توسط این اتو ها تولید می شود الیاف لباس شما را مرطوب می کند. این موجب می شود نه تنها لباس شما بهتر اتو شود، بلکه در تمام طول روز نیز اثر اتو باقی بماند.

سرعت بیشتر: یکی از مزایای اتو بخار ایستاده این است که برای افرادی که همیشه عجله دارند مناسب است. این اتو ها با بخار قدرتمندی که تولید می کنند سخت ترین چین و چروک های لباس را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برند و به شما کمک می کنند تا لباس های خود بسیار سریع تر اتو کنید.

اتو بخار ایستاده

سازگاری با پارچه: پارچه ها با هم متفاوت هستند و شرایط اتو آن ها فرق می کند. اتو بخار ایستاده یکی از اتو های حرفه ای بازار محسوب می شود که تنظیمات و حالت های مختلفی را برای اتو کردن پارچه های مختلف را به شما می دهد تا بتوانید هر جنس پارچه را به بهترین حالت ممکن اتو کنید.

ایمنی بیشتر: این مدل اتو ها ایمنی بسیار بیشتری نسبت به اتو های عادی دارند و گزینه های قابل اعتماد تری محسوب می شوند. این اتو ها در مدل های جدید مجهز به خاموش کننده های خودکار هستند که آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید می کند.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد اتو بخار ایستاده صحبت کردیم. در ابتدا در مورد این که این اتو ها چگونه کار می کنند توضیح دادیم و بعد از آن به دو تا از محبوب ترین مدل های اتو بخار بازار اشاره کردیم. در انتها نیز در مورد مزایایی که اتو بخار ها نسبت به اتو های ساده دارند اشاره کردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم. فروشگاه دوخت کالا امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به راحتی به خرید لوازم خانگی خود بپردازید.