معرفی انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش

دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲:۳۱ ق.ظ

انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش

امروزه ماشین آلات بسیار مختلفی برای دوخت و دوز وجود دارند که هر کدام از آن ها برای تولید یک نوع محصول طراحی شده اند. ماشین آلاتی که ما در این مقاله قصد معرفی آن ها را داریم، ماشین آلات مخصوص دوخت کیف و کفش هستند. در این مقاله به طور کامل در مورد این که در هنگام خرید این دسته از ماشین آلات باید به چه نکاتی توجه کنید اشاره کرده ایم و برخی از محبوب ترین مدل های این دسته از ماشین آلات را نام برده ایم.

راهنمای خرید ماشین آلات دوخت کیف و کفش

برای این که در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش بتوانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید، باید بدانید که این دسته از ماشین آلات به سه مدل تقسیم می شوند:

  • Roller Foot with Drop Feed

این مدل از چرخ خیاطی ها به عنوان یکی از رایج ترین مدل های چرخ خیاطی هایی هستند که برای تولید کیف و کفش به کار گرفته می شوند.  در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش، این دسته از ماشین آلات در قسمت feed dog خود مواد را به سمت پایین فشار می دهند و بعد از فشار دادن مواد را برای دوخت به داخل ماشین می برند. این ماشین ها پایه غلتکی مواد را فشرده می کنند به همین خاطر امکان دوختن دقیق تر امتداد لبه ها فراهم می کنند.

  • ماشین آلات مناسب تولید انواع کیف و کفش از جنس چرم/ Synchronized Upper and Lower Roller Feed

این مدل از ماشین آلات برای تولید انواع کیف و کفش از جنس چرم، جیر و مواد مصنوعی مناسب است. ویژگی که این دسته از چرخ خیاطی ها دارند این است که می توانند لایه های ضخیم تری را بدوزند.

  • ماشین مناسب برای ثابت نگه داشتن فشار/Walking foot

این دسته از ماشین آلات در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش، فشار را روی مواد به طور ثابت نگه می دارند تا بتوان به کمک آن محصولات چند لایه و ضخیم را دوخت زیرا این فشار از جا به جایی مواد در حین دوخت جلوگیری می کند. این ویژگی برای دوخت بسیاری از پوشاک و وسایل مانند کمربند و کیف و کفش مناسب است.

انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش

  • چرخ بطر ماراتن مدل Ma-2628-LG

انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش

در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش ، این مدل یکی از مدل های محبوب است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در ساخت چرخ بطر ماراتن مدل  Ma-2628-LGاز چدن مرغوب استفاده شده است. این ماشین دارای میز، پایه و آنتن فابریک ماراتن است و به همراه آن یک دفترچه راهنمای استفاده نیز ارائه می شود. این چرخ به صورت نوار دوز کار می کند.  علاوه بر این موارد، این چرخ به خاطر ویژگی های بسیار زیادی که دارد، برای دوخت کیف، کفش و از این دست از محصولات بسیار مناسب است.

حداکثر سرعت : 2000

طول دوخت: 5 میلی متر

کمپلت درشت

تمام روغن

  • چرخ بطر کفی دوز ماراتن مدل Ma-8365

انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش

در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش، چرخ بطر کفی دوز ماراتن مدل Ma-8365 یکی از مدل های با کیفیتی است که طرفداران زیادی دارد. چرخ صنعتی به صورت کفی دوز کار می کند و دارای بدنه ای با کیفیت از جنس چدن است. مانند تمامی محصولات ماراتن، این ماشین نیز به همراه میز، پایه، آنتن مخصوص فابریک ماراتن و دفترچه راهنمای اصلی آن به فروش می رسد.  ویژگی اصلی این نوع چرخ، همان طور که از اسم آن پیداست، دوختن ته کیف، کفش و چمدان است. این ماشین برای دوختن این قسمت طراحی شده است.

حداکثر سرعت : 1600

طول دوخت : 6 میلی متر

ارتفاع سوزن : 36 میلی متر

  • چرخ بطر آسیابی ماراتن مدل Ma-9920-D

چرخ بطر آسیابی ماراتن مدل Ma-9920-D

در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش، یکی دیگر از مدل های محبوب، مدل چرخ بطر آسیابی ماراتن است. این مدل دو سوزنه است و موتور سرخود طراحی شده است. طراحی موتور سرخود آن، مزایایی بسیار زیادی به ماشین می دهد. طراحی سر خود این امکان را به ماشین می دهد که بهره وری بالاتر، لرزش کمتر، صدای کمتر و دوخت با کیفیت تری داشته باشد. طراحی به صورت دینام سرخود، مصرف انرژی دستگاه را بین 60 تا 80 درصد کاهش می دهد.

در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش ماراتن، این مدل نیز مانند دیگر مدل ها همراه میز، پایه، آنتن مخصوص فابریک ماراتن و دفترچه راهنمای اصلی به فروش می رسد.  این مدل ماشین به خاطر ساختار جدید و ویژه ای که دارد، بیشتر برای دوختن روی کفش مورد استفاده قرار می گیرد.

حداکثر سرعت : 2500

طول دوخت : 4 میلی متر

ارتفاع سوزن : 41 میلی متر

  • چرخ بطر کله اسبی ماراتن مدل Ma-8810-D

چرخ بطر کله اسبی ماراتن مدل Ma-8810-D

در بین انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش مختلف در بازار ، یکی دیگر از مدل های معتبر و با کیفیت، مدل چرخ بطر کله اسبی ماراتن است. این چرخ دارای بدنه ای با کیفیت از جنس چدن است. چرخ تک سوزنه است و به صورت دینام سرخود طراحی شده است. همان طور که توضیح دادیم، دینام سرخود بودن چرخ مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش مصرف انرژی دارد.  این چرخ نیز مانند دیگر چرخ های ماراتن، به همراه میز، پایه، آنتن مخصوص فابریک ماراتن و دفترچه راهنمای اصلی به فروش می رسد.

حداکثر سرعت : 2000

طول دوخت : 5 میلی متر

ارتفاع سوزن : 34 میلی متر

درباره شرکت ماراتن

شرکت ماراتن یکی از شرکت های بسیار بزرگ چینی است که به طور تخصصی در زمینه تولید ماشین های صنعتی برای تولید کفش، کیف، کمربند، مبلمان و لوازم منزل فعالیت دارد. این شرکت انواع ماشین آلات دوخت کیف و کفش را تولید می کند و به خاطر طراحی منحصر به فرد، خدمات فروش و پشتیبانی بسیار خوب خود شناخته می شود.

مقر اصلی این شرکت در Jiangxi چین قرار دارد. این شرکت نزدیک به 200 مهندس و کارمند حرفه ای دارد. توان تولید این شرکت برابر با 100000 چرخ در سال است که رقم قابل توجهی محسوب می شود. اکثر محصولات این شرکت به خاطر کیفیت بسیار بالا خود به خارج از چین صادر می شوند.