بهترین چرخ خیاطی گلدوزی چه ویژگی هایی دارد؟

چهار شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۰۴:۵۳:۱۷ ب.ظ

بهترین چرخ خیاطی گلدوزی

گلدوزی لباس ها یکی از بهترین راه ها برای زیبا کردن آن هاست. از آن جایی که این هنر قدیمی با دست انجام می شد‌، در نتیجه خیاط ها زمان بسیاری را صرف انجام آن می کردند. در نهایت ماشین های گلدوزی به کمک انسان ها آمدند و علاوه بر بهبود سرعت، کیفیت کار گلدوزی را نیز افزایش دادند. از آن جایی که خرید بهترین چرخ خیاطی گلدوزی می تواند محصول شما را زیبا تر کند، یک سرمایه گذاری بی نظیر محسوب می شود. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که بهترین برند را با کیفیت بالا و به همراه ویژگی های مناسب برای کارگاه یا خانهٔ خود تهیه کنید. در ادامه چند ویژگی پر اهمیت و ۴ چرخ گلدوزی با کیفیت را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین چرخ خیاطی گلدوزی

1) برند مناسب

اغلب تمامی برند ها ویژگی های مثبتی در ساختار چرخ خیاطی هایشان دارند و هر یک مزایای خاصی دارند. اگر شما می خواهید بهترین چرخ خیاطی گلدوزی را خریداری کنید، بهتر است نظر خریداران پیشین را دربارهٔ برند های مختلف بپرسید یا یک فروشندهٔ صادق و کاربلد پیدا کنید که در زمینهٔ برند های مختلف اطلاعات کافی دارد و می تواند به شما کمک کند.

2) کاربرد چرخ خیاطی گلدوزی

شما با دو کاربرد رو به رو خواهید بود. کاربرد اول برای گلدوزی های خانگی و کاربرد دوم، گلدوزی های تجاری در کارگاه های خیاطی است. اگر برای مصارف خانگی می خواهید‌، چرخ های کوچک تر و با دوام پایین تر نیز می توانند به سادگی کار شما را راه بیندازند؛ اما اگر قصد دارید برای کارگاه خیاطی خود خرید کنید، لازم است چرخی بزرگ تر با ماندگاری بهتری تهیه کنید. چرخ های صنعتی باید ساعت های طولانی کار کنند و طرح های مختلف را هزاران بار در روز بر روی لباس ها بدوزند.

بهترین چرخ خیاطی گلدوزی

3) عملکرد مورد نیاز شما

برای خرید بهترین چرخ خیاطی گلدوزی، هنگام خرید بررسی کنید که آن محصول عملکرد مورد نظر شما را دارد؟ برای مثال اگر می خواهید نخ به صورت خودکار بریده شود، باید وجود سنسور فشار یا نخ ماسوره را در محصول خود بررسی کنید تا پس از خرید، پشیمان نشوید.

4) افزودن قطعات جانبی

اگر می خواهید همراه با چرخ خیاطی گلدوزی خود هنرتان رشد کند‌، لازم است چرخی را تهیه کنید که جای پیشرفت دارد. برای مثال، پس از خرید چرخ می توانید پدال پا یا میز ماشین بافندگی یا ضمیمه هایی برای اجرای تکنیک های جدید، به چرخ بیفزایید تا همراه با چرخ خیاطی خود رشد و پیشرفت کنید.

5) طرح های گلدوزی

مورد دیگری که حین خرید بهترین چرخ خیاطی گلدوزی باید به آن توجه کنید، طرح های گلدوزی موجود در حافظهٔ دستگاه است. آیا می توانید طرح های دیگر را با رایانه درون حافظهٔ دستگاه قرار دهید؟ یا حافظه ای محدود به همراه چندین طرح محدود دارد؟

معرفی محصولات

چرخ خیاطی جانتک مدل SPD-MG25000

بهترین چرخ خیاطی گلدوزی

  • جانتک یک برند آشنا در زمینهٔ بهترین چرخ خیاطی گلدوزی است. چرخ خیاطی جانتک مدل SPD-MG25000۳۲ مدل مختلف دوخت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.
  • دوخت هایی با عرض ۵ و طول ۴ میلی متر دارد. همچنین قادر به دوختن ۸۶۰ دوخت در دقیقه هست.
  • اگر چرخی با قابلیت های دوختن زیپ، دوختن دکمه و سایر قابلیت های ویژه می خواهید، این مدل مخصوص شما است.
  • این چرخ به همراه یک سوزن نخ کن اتوماتیک است که کار با آن را برایتان ساده تر می کند.
  • دوخت های ساده، توپر و زیگزاگی را نیز در برنامه خود دارد.
  • از آن جایی که سوزن های سایز ۹ تا ۱۸ در این دستگاه جای می گیرند، در نتیجه قادر به دوختن انواع پارچه ها از جمله مدل های ضخیم یا نازک نیز خواهند بود.
  • در آخر نیز لازم است به بدنهٔ داخلی که از جنس آلومینیوم با دوام و قاب خارجی که تمام فلز است نیز اشاره کنیم. این ویژگی دوام بی نظیری را برای چرخ شما به همراه خواهند داشت.

چرخ خیاطی جانتک مدل SQ-14000

چرخ خیاطی جانتک مدل SQ-14000

  • عموماً چرخ گلدوزی های جانتک ویژگی های مشابهی دارند. برای مثال چرخ خیاطی جانتک مدل SQ-14000 نیز ۳۲ طرح مختلف به همراه حاشیه دوزی های بسیار زیبا دارد.
  • ۸۶۰ دوخت را در دقیقه با طول ۴ و عرض ۵ میلی متر در اختیار شما می گذارد.
  • انواع سوزن ها، از سایز ۹ تا ۱۸ با سوزن نخ کن اتوماتیک، در دستگاه به خوبی جای می گیرند.
  • انواع دوخت ها را مانند دوخت توپر، زیگزاگی، ساده دارد و همچنین قابلیت دکمه دوزی در ۴ مرحله، دوختن زیپ، ژرسه دوزی و لبه دوزی را نیز دارد.
  • بدنهٔ داخلی و خارجی آن از جنس فلز است. در نتیجه ماندگاری و دوام بالایی دارند. به همین دلیل است که قدرت دوختن انواع پارچه های ضخیم و نازک را به سادگی خواهد داشت.

چرخ خیاطی طرح ژانومه مدل 393A

چرخ خیاطی طرح ژانومه مدل 393A

  • به دلیل طراحی جدید و زیبایی که چرخ خیاطی طرح ژانومه مدل 393A دارد (بدنهٔ خارجی فایبرگلس، کف تخت و بدنهٔ بیرونی آلومینیومی) برای جهیزیهٔ عروس خانم ها انتخاب بی نظیری خواهد بود.
  • دوخت هایی با عرض ۵ میلی متر و محیط دوخت ۱۸ میلی متر دارد و به دلیل وجود اهرم کشش نخ، نتیجهٔ کار شما بسیار زیبا تر خواهد بود.
  • این دستگاه قادر به دوختن دکمه و جا دکمه نیز هست. همچنین ۲۲ مدل دوخت حاشیه ای و ۴۰ مدل گلدوزی مختلف را در اختیار شما قرار می دهد.
  • انواع دوخت ها را مانند پس دوزی، ژرسه دوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، تکه دوزی و... را با سوزن های سایز ۹ تا ۱۸ به سادگی انجام خواهد داد.

چرخ خیاطی مارشال مدل 960S/Max

چرخ خیاطی مارشال مدل 960S/Max

چرخ خیاطی مارشال مدل 960S/Max دوام بی نظیری دارند. آن ها مدل های بسیار مناسبی برای استفاده های خانگی هستند. انواع مدل های دوخت را به سادگی و با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. همچنین با خرید این مدل شما یک گارانتی ۲ ساله و ۱۵ سال خدمات پس از فروش خواهید داشت که در صورت بروز هرگونه مشکلی کارشناسان ما آن را برای شما عزیزان برطرف خواهند کرد.

 

نتیجه گیری

به طور کلی نمی توان فقط یک مدل را بهترین چرخ خیاطی گلدوزی معرفی کنیم؛ زیرا هر دستگاهی ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد که با توجه به نیازتان لازم است در نظر گرفته شوند. مجموعه دوخت کالا علاوه بر عرضه بهترین چرخ خیاطی های روز بازار، با ایجاد امکان خرید اقساط، فشار اقتصادی را از روی علاقه مندان به گلدوزی و خیاطی برداشته است.