راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری

دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۰۴:۲۳:۲۵ ب.ظ

با گذشت زمان و پیشرفت تمامی صنایع، صنعت تولید چرخ خیاطی تغییرات چشم گیری داشته است. در گذشته چرخ های خیاطی فقط به صورت دستی بودند؛ اما امروزه شما شاهد انواع چرخ های خیاطی در بازار هستید. چرخ های خیاطی بر اساس نحوه کار به سه دسته چرخ های دستی، مکانیکی یا غیر کامپیوتری و کامپیوتری تقسیم می شوند. چرخ خیاطی کامپیوتری از پیچیده ترین چرخ های خیاطی هستند که امکانات زیادی برای کاربر دارند. ما در این مقاله قصد داریم نکات خرید بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری را به همراه چند نمونه از بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید آگاهانه تری داشته باشید.

 

بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری

برای خرید بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری مانند هر محصول دیگری برخی نکات هست که در صورت توجه به آن ها می توانید بهترین محصول و مدل را خریداری کنید. این نکات عبارتند از:

  • توجه به گارانتی محصول

برای خرید هر مدل چرخ خیاطی حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. در غیر این صورت اگر محصول خراب شود یا ایراد پیدا کند، نمی توانید آن را تعویض یا تعمیر نمایید.

  • عرض و طول دوخت قابل تنظیم

بهترین چرخ خیاطی چرخی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید طول و عرض دلخواه خود را انتخاب کنید که این ویژگی در مدل های قدیمی نبود. امروزه چرخ خیاطی کامپیوتری با استفاده از دکمه، امکان تنظیم طول و عرض را در اختیار کاربر قرار داده است.

  • پدال پا در مقابل دوخت دست آزاد

امروزه همۀ چرخ خیاطی های مکانیکی فقط با پدال پا کار می کنند. این در حالی است که در چرخ خیاطی کامپیوتری شما می توانید بدون استفاده از پدال پا و با استفاده از دکمه های چرخ خیاطی کار خود را انجام دهید.

  • موقعیت سوزن متحرک

چرخ خیاطی های اصلی فقط یک جای سوزن دارند. اما چرخ خیاطی های پیشرفته تر موقعیت های سمت راست، چپ و وسط سوزن را دارند. برخی دیگر از چرخ های بسیار پیشرفته به کاربر این امکان را می دهند تا با استفاده از صفحه نمایش لمسی کامپیوتری، هر موقعیتی را برای سوزن انتخاب کنید.

  • روشنایی فضای کار

اگر چشمتان ضعیف است به دنبال چرخ خیاطی ای با منبع نور باشید. در صورتی که چرخ خیاطی در هر دو طرف سوزن نور داشته باشد، در زمان دوخت با مشکل تاریکی و سایه رو به رو نمی شوید.

چرخ خیاطی کامپیوتری فاف مدل Creative sensation pro

بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری

می توان گفت یکی از بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری، چرخ خیاطی کامپیوتری فاف است که امکانات متعددی دارد. از اصلی ترین ویژگی های این مدل چرخ خیاطی کامپیوتری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای بیش از 139 مدل نوع  دوخت و گلدوزی.
  • مجهز به یک گردانه برای تنظیم عرض دوخت
  • مجهز به گردانه برای تنظیم وضعیت سوزن
  • عرض دوخت تا حداکثر 5 میلی متر
  • مجهز به لامپ LED
  • توانایی دوخت پارچه های زیبا با ظرافت و زیبایی

چرخ راسته دوز دو پایه کامپیوتری تیپیکال مدل GC-330-D3-T2

چرخ راسته دوز دو پایه کامپیوتری تیپیکال مدل GC-330-D3-T2

از دیگر مدل های چرخ خیاطی کامپیوتری می توان به چرخ راسته دوز پایه کامپیوتری برند تیپیکال مدل GC-330-D3-T2 اشاره کرد. این برند یکی از برند های معروف است و محصولات زیادی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. تمامی محصولات این برند ظاهری زیبا دارند و همراه با گارانتی عرضه می شوند.

این چرخ خیاطی یکی از بهترین مدل های راسته دوز است که می توان برای دوخت انواع پارچه های معمولی و ضخیم از آن استفاده کرد. این چرخ خیاطی کامپیوتری بسیار قوی است و بهترین عملکرد را دارد. همچنین در حین کار صدا و لرزش کمی دارد.

همان طور که اشاره شد محصولات این برند همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شوند تا مشتریان بدون نگرانی از خراب شدن و آسیب دیدن آن ها اقدام به خرید محصولات این برند نمایند. در زمان خرید این چرخ خیاطی توجه داشته باشید که گارانتی محصول حتما مهر بازرگانی تیپیکال داشته باشد.

 

چرخ راسته دوز کامپیوتری تیپیکال مدل GC-6880-AMD4

چرخ راسته دوز کامپیوتری تیپیکال مدل GC-6880-AMD4

یکی دیگر از بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری، چرخ خیاطی راسته دوز مدل GC-6880-AMD4  است. این محصول یکی دیگر از بهترین محصولات برند تیپیکال است که با داشتن ویژگی ها و امکانات فراوان مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. در طراحی و ساخت این محصول از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است تا مشتری بتواند برای دوخت انواع پارچه از این محصول استفاده کند.

از این نوع چرخ خیاطی کامپیوتری می توان برای دوخت انواع پارچه استفاده کرد. از جمله ویژگی هایی که موجب محبوبیت این محصول شده است، صدا و لرزش کم آن است. با استفاده از این چرخ خیاطی می توانید زیباترین دوخت ها را بر روی پارچه ایجاد کنید.

این محصول نیز مانند نمونه قبلی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. این یکی از دلایلی است که موجب شده است تا افراد زیادی برند تیپیکال را انتخاب کنند؛ بنابراین اگر قصد خرید یک چرخ خیاطی با کیفیت و کاربردی را دارید، این مدل می تواند یک گزینه مناسب باشد.

چرخ راسته دوز فول کامپیوتری جکی مدل H6-H

چرخ راسته دوز فول کامپیوتری جکی مدل H6-H

چرخ های کامپیوتری برند جکی، یکی از برند هایی است که محصولات آن در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. این شرکت بزرگ در کشور چین تاسیس شده است و در طی سال ها تلاش در زمینه تولید چرخ خیاطی توانسته گواهینامه های بین المللی زیادی دریافت کند. یکی از بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری جکی مدل H6-H است که طراحی اصولی و کاربر پسندی دارد.

این مدل از مدل های رایج راسته دوز در دنیا است که می توان با استفاده از آن دوخت انواع پارچه ها را انجام داد. از اصلی ترین ویژگی های این مدل می توان به عملکرد مناسب، صدای کم، لرزش کم و دوخت های زیبا و با کیفیت اشاره کرد. همچنین اصلی ترین ویژگی این محصول داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است.

این مدل با گارانتی یک ساله در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در ایران بازرگانی محمدی نماینده فروش این محصول است. بنابراین در زمان خرید این محصول از داشتن مهر بازرگانی محمدی در گارانتی آن اطمینان حاصل نمایید.

 

جمع بندی

چرخ های خیاطی کامپیوتری یکی از بهترین چرخ های خیاطی موجود در بازار هستند که به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات فراوان مورد استقبال همگان قرار گرفته اند. چرخ های خیاطی کامپیوتری سال هاست که وارد عرصه تولید شده اند و هر روزه با پیشرفت تکنولوژی امکانات بیشتری به آن ها اضافه می شود. برای خرید چرخ خیاطی کامپیوتری به نکات گفته شده در مطالب فوق توجه نمایید تا بتوانید یک چرخ خیاطی کامپیوتری ایده آل تهیه نمایید. ما در این مقاله چند نمونه از بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری را به شما معرفی کردیم.  شما می توانید این محصولات را حتی به صورت اقساطی به راحتی از فروشگاه دوخت کالا خرید نمایید.