برای خرید ماشین خشکشویی صنعتی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

چهار شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۵۶:۱۱ ب.ظ

ماشین خشکشویی صنعتی

ماشین خشکشویی صنعتی یکی از مهم ترین دستگاه ها در  شغل خشکشویی است. خرید ماشین خشکشویی صنعتی مناسب که نیاز های شما را برطرف کند، کار سخت و پیچیده ای به نظر می رسد؛ اما شما با خواندن این مقاله متوجه می شوید که باید به چه مواردی توجه کنید. این نوع دستگاه ها در خشکشویی ها، هتل ها و بیمارستان ها استفاده می شوند و کاربرد های بسیاری دارد. انواع دستگاه خشکشویی صنعتی ویژگی های منحصر به فردی دارد و در هنگام خرید آن ها باید به نکاتی توجه کنید. ما در این مقاله به چند نکته برای خرید ماشین خشکشویی صنعتی پرداختیم و در پایان یک دستگاه خشکشویی صنعتی را معرفی کردیم.

  1. روزانه چقدر از این دستگاه استفاده می کنید؟

یکی از نکاتی که هنگام خرید ماشین لباسشویی و خشکشویی صنعتی باید به آن توجه کنید، ظرفیت آن است. اگر استفاده روزانه 9 کیلوگرم است، باید از یک دستگاه 9 کیلوگرمی استفاده کنید. اگر دستگاهی با ظرفیت بیشتر بخرید، درواقع هم پول بیشتری خرج کرده اید هم مصرف انرژی بیشتری خواهید داشت. شما باید مطمئن شوید همه لباس ها در داخل ماشین خشکشویی صنعتی قرار می گیرند. در غیر این صورت، خشک شدن لباس ها بیشتر طول می کشد و شما نمی توانید سفارش مشتریان را به موقع تحویل دهید.

  1. به چه نوع دستگاهی نیاز دارید؟

انواع ماشین لباسشویی و خشکشویی صنعتی در بازار است. بعضی از این دستگاه ها فقط ماشین لباسشویی هستند و بعضی دستگاه خشک کن. بعضی نیز همه کاره هستند. انواع ماشین خشکشویی صنعتی عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی کوچک: اگر کسب و کار شما کوچک است، بهتر است از ماشین لباسشویی کوچک استفاده کنید تا در فضا و انرژی صرفه جویی کنید.
  • ماشین لباسشویی متوسط: این دستگاه ها برای مشاغل بزرگ تر مانند هتل یا بیمارستان مناسب هستند. بر خلاف تصور، این نوع ماشین خشکشویی صنعتی نسبت به ماشین لباسشویی کوچک انرژی کمتری مصرف می کند و برای مشاغل بزرگ به صرفه است.
  • ماشین خشکشویی همه کاره: دستگاه های همه کاره جمع و جور هستند و برای شستن و خشک کردن لباس مناسب هستند.

ماشین خشکشویی صنعتی

  1. بودجه شما چقدر است؟

اگر صاحب کسب و کار هستید، باید بدانید که ماشین خشکشویی صنعتی ارزان نیست. برای خرید این دستگاه باید فضای خود را نیز در نظر بگیرید. این موضوع به شما کمک می کند تا دستگاهی بخرید که متناسب با فضای شما باشد. در هنگام خرید ماشین لباسشویی و خشک کن باید به نوع لباس ها هم توجه کنید. همه ماشین های خشکشویی لباس های معمولی، ابریشمی و پشمی را نمی شویند. در هنگام خرید این نوع دستگاه به قابلیت های آن توجه کنید.

دو نوع تجهیزات خشکشویی و لباسشویی صنعتی داریم: نیمه اتوماتیک و اتوماتیک. 3 تا 8 دقیقه طول می کشد که دستگاه های نیمه اتوماتیک یک چرخه را کامل کنند. در حالیکه یک ماشین خشکشویی تمام اتوماتیک این کار را در 3 دقیقه تمام می کند. نوع موتور ماشین لباسشویی نیز در قیمت آن موثر است.

  1. ماشین خشکشویی چقدر فضا اشغال می کند؟

شما باید اندازه هر دستگاه را پیش از خرید در نظر بگیرید. اندازه ماشین لباسشویی صنعتی به تعداد لباس هایی که باید هر روز بشویید بستگی دارد. اگر کسب و کار شما در یک جای کوچک است، نباید ماشین خشکشویی صنعتی بزرگی بخرید. ولی اگر کسب و کار شما بزرگ است و فضای کاری زیادی دارید، نیاز است که چند ماشین خشکشویی بخرید تا کار های شما انجام شود. در هنگام خرید به یک نکته دیگر نیز توجه کنید. آیا پریز برق در نزدیکی دستگاه قرار دارد یا خیر. اگر میان پریز برق و ماشین خشکشویی موانع زیادی قرار دارد، ممکن است نیاز داشته باشید وسایل را جابجا کنید. همچنین مطمئن شوید که اطراف ماشین خشکشویی صنعتی فضایی کافی هست تا تمام سیم های برق و شلنگ های دستگاه بدون مانع تعبیه شوند و مشکلی به وجود نیاید.

ماشین خشکشویی چقدر فضا اشغال می کند

  1. آیا سیستم خشک کن و آبکشی دستگاه مناسب است؟

سیستم های خشک کن و آبکشی قطعات ضروری ماشین خشکشویی صنعتی هستند. سیستم خشک کن پس از شستن رطوبت لباس ها را از بین می برد و سیستم آبکشی بعد از شستشو آب لباس ها را می گیرد. اگر دستگاه شما سیستم خشک کن و آبکشی مناسبی نداشته باشد، ممکن است ماشین خشکشویی در طول زمان، به دلیل ماندگاری بیش از حد رطوبت، آسیب می بیند.

  1. آیا محل زندگی شما در ارتفاعات یا در کنار دریاست؟

یکی از نکاتی که در هنگام خرید ماشین خشکشویی صنعتی باید به آن توجه کنید، جغرافیای محل زندگی شماست. آیا در ارتفاعات بالا و نزدیک به کوه زندگی می کنید یا در محیط های دریایی؟ارتفاع زیاد و در کنار دریا بودن مشکلاتی مانند چرخش نادرست دستگاه و خاموش شدن خشک کن را به همراه می آورد. این مشکلات به دلیل کمبود رطوبت اتفاق می افتد.

معرفی محصول

ماشین خشکشویی آکروپارس مدل AP12DC3

ماشین خشکشویی آکروپارس مدل AP12DC3

ماشین خشکشویی آکروپارس مدل AP12DC3ساخت کشور ایران است و استاندارد ISO9001 دارد. شرکت ضمانت کننده این دستگاه شرکت آکروپارس است و آن را یک سال ضمانت می کند. ظرفیت این خشکشویی صنعتی 12 کیلوگرم است و با ولتاژ برق 380 ولت کار می کند. ویژگی های دیگر این دستگاه عبارتند از:

  • ورود آب سرد و گرم 1.2 اینج
  • سیستم تابلو برق نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک
  • الکتروموتور زیمنس آلمان
  • نیمه استیل و تمام استیل
  • مجهز به PLC
  • وزن 1100 کیلوگرم

جمع بندی

در هنگام خرید ماشین خشکشویی صنعتی باید به نکات دیگری نیز توجه کنید. چرخه ضد عفونی، خشک کن خودکار، دستورالعمل آسان، صفحه نمایش دارای اطلاعات کامل، تنظیم دما، کم مصرف بودن و استهلاک دستگاه از نکاتی هستند که باید به آن ها توجه کنید. ماشین های لباسشویی و خشکشویی صنتعی گران تر از ماشین های لباسشویی خانگی هستند. این دستگاه ها مزایای بسیاری دارند. ما در این مقاله نکاتی را که در هنگام خرید ماشین خشکشویی صنعتی باید به آن توجه کنید، توضیح دادیم و در پایان یک دستگاه خشکشویی صنعتی را معرفی کردیم. شما می توانید ماشین های لباسشویی و خشکشویی صنعتی را به صورت قسطی از فروشگاه دوخت کالا خریداری کنید.