مراحل اقساطی سامانه بای چک

شرایط اقساطی سامانه بای چک

.::. ویژگی‌ها:
 

سقف مبلغ : بدون محدودیت ( متناسب با میزان کارکرد حساب  بانکی )

سقف اقساط :  24 ماه

با حداقل 25 درصد پیش‌پرداخت

فاصله اقساط : 1 ماهه یا 2 ماهه یا 3 ماهه یا 4 ماهه یا 6 ماهه

سود متعلقه 2.5 تا 4 درصد در ماه

تضامین : فقط با چک صیادی

توجه :
تعداد اقساط برای مبلغ فاکتور از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان حداکثر 12 ماه
از 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان حداکثر 18 ماه و برای مبالغ بیشتر از 6 میلیون تومان تا حداکثر 24 ماه امکان پذیر است

 

.::. مدارک مورد نیاز:

:: چک به تعداد درخواستی کاربر ( چنانچه تعداد چک ها از تعداد اقساط ماهیانه کمتر باشد، تاریخ اولین چک به صورت راس محاسبه خواهد شد.)

:: سفته به میزان کل مبلغ اقساط

:: کپی شناسنامه و کارت ملی هوشمند

:: تکمیل فرم تعهدنامه

 

.::. مراحل کلی ثبت درخواست:

1. تکمیل فرم

2. آپلود مدارک و دریافت تاییدیه نهایی

3. تماس از سوی کارشناسان دوخت کالا برای محاسبه اقساط و ارسال مدارک

4. دریافت کد خرید از دوخت کالا، پس از تایید  تحویل مدارک توسط بای چک

5. ورود به سایت دوخت کالا و انتخاب کالای مورد نظر

6. نهایی کردن سبد خرید

7. ارسال کالا حداقل 24 ساعت کاری

 

پیش نمایش اقساط

 

 

ثبت درخواست

 

مراحل تکمیل و ثبت فرم در سامانه بای چک

مراحل ثبت سفارش در پلتفرم بای چک به صورت زیر است:

  • 1. تکمیل فرم درخواست در درگاه اعتبار سنجی بای چک و دریافت کد رهگیری که همان کد ملی شماست و پس از حداکثر 72 ساعت از طریق تماس با فروشگاه دوخت کالا و یا با مراجعه به سایت فروشگاه دوخت کالا و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی ، با وارد کردن کد  ملی خود از نتیجه ثبت نام مطلع شوید

 

  • توجه 1 : نتایج از طریق پیامک و ایمیل نیز اطلاع رسانی میگردد لذا خواهشمند است تلفن همراه و ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.

 

  • توجه 2 : لطفا فقط اطلاعات صاحب حساب چک درج شود . دقیق بودن اطلاعات به سرعت روند اعتبارسنجی کمک خواهد نمود.در صورت داشتن هرگونه سوال لطفا با تلفن 88641965 تماس حاصل فرمایید.

 

  • 2. پس از احراز شما و در صورت معتبر بودن حساب معرفی شده ، ثبت نام شما تائید می گردد

 

  • 3. پس از تایید مبلغ درخواستی ، در فروشگاه دوخت کالا ثبت سفارش نموده و در قسمت روش پرداخت ، پرداخت اقساطی را انتخاب نموده و سفارش خود را نهایی کنید

 

  • 4. از بخش پرداخت دستی در منوی بالای سایت دوخت کالا ، مبلغ حداقل 25 درصد فاکتور ثبتی خود را پرداخت نمایید

 

  • 5. الباقی مانده فاکتور با اقساط حداکثر 24 ماهه و با هماهنگی مدیریت دوخت کالا چک ، سفته و یا کسر حقوق خود را به آدرس شرکت بای چک واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، برج نگار، طبقه 5، واحد 4  ارسال نموده و حداکثر طی 4 روز کاری توسط شرکت بای چک تامین اعتبار می گردد

 

  • 6. پس از تامین اعتبار توسط شرکت بای چک ، کالا یا کالاهای ثبت سفارش شده جهت مشتری ارسال خواهد شد

 

  • تذکر 1 : درصورتیکه قصد خرید بوسیله سفته یا کسر از حقوق را دارید پر کردن فیلد "شماره حساب حقوق یا پس انداز" الزامیست در صورت وارد نکردن اطلاعات مربوط به فیلد مذکور ثبت نام شما رسیدگی نخواهد شد.با معرفی حسابهای دارای گردش و معدل بالاتر از شانس قبولی بیشتری برخوردار خواهید بود.

 

  • تذکر 2 : در صورت خرید بوسیله چک هدف از پر کردن فیلد " شماره حساب حقوق یا پس انداز " این است که کارشناس اعتبارسنجی توان اعتباری حساب مذکور را نیز سنجیده تا در صورتیکه حساب جاری شما به تنهایی دارای حد نصاب کافی جهت قبولی مبلغ مورد تقاضای شما نباشد از قدرت حساب پس انداز و یا حقوق شما جهت رسیدن به حدنصاب قبولی استفاده نماید چرا که در بسیاری موارد افراد به جای توقف پول در حساب جاری ، بیشتر در حساب پس انداز گردش ایجاد مینمایند و طبعا علاوه بر دریافت سود معدل بهتری ایجاد میگردد بنابراین با معرفی حسابهای قویتر شانس بیشتری در قبولی ثبت نام خواهید داشت.

 

  • تذکر3 : در صورت ارائه کسر از حقوق و پذیرش آن توسط بای چک ، هنگام خرید یکبرگ سفته نیز از شما دریافت میگردد و بدیهی است پس از پایان اقساط سفته به شما عودت داده میشود. در نظر داشته باشید که در حالت خرید با گواهی کسر از حقوق پردازنده اقساط خود شما هستید و قسط از حقوق شما کسر نمیگردد و اخذ گواهی توسط بای چک تنها جهت تضمین پرداخت قسط توسط شما میباشد.

 

 

پیش نمایش اقساط

 

 

ثبت درخواست