انواع بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود

انواع بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود

در این مقاله سعی داریم انواع بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود را به شما عزیزان معرفی کنیم. ابتدا تعاریفی از آن می آوریم و سپس برندهای بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود را برای شما بیان می کنیم.

مکانیزم دینام سر خود به این گونه است که دستگاهی بدون عبور از مکانیزم کاهش سرعت برای تأمین منبع تغذیه، مستقیماً توسط موتور تغذیه می شود. موتور مربوطه را موتور محرک مستقیم می نامند.

چرخ خیاطی به ماشینی گفته می شود كه با استفاده از یك یا چند نخ خیاطی یك یا چند لایه از ماده مورد نظر را به هم بدوزد یا بخیه بزند. چرخ خیاطی می تواند پنبه، انوع پارچه، ابریشم، پشم، ریون، چرم، پلاستیک، کاغذ و سایر محصولات را بدوزد. دوخت ها مرتب، زیبا، صاف و محکم هستند و سرعت دوخت آن برای استفاده، سریع و آسان است. در بین عموم بهترین مدل چرخ خیاطی، چرخ خیاطی دینام سر خود می باشد.

در حال حاضر، شرکت های سازنده بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود از روش دوخت با محورهای مختلف استفاده می کنند. یعنی: تسمه به موتور و میله چرخان متصل است تا عملیات دوخت چرخ خیاطی تحقق یابد. چرخ خیاطی با محورهای مختلف به کمربندها و قرقره های اضافی احتیاج دارد و همچنین موتور فضایی را در جهت بالا و پایین اشغال می کند که استفاده از چرخ خیاطی را دشوار می کند.

بیشتر چرخ خیاطی ها از مکانیزم دوخت مستقیم دینام استفاده می کند که از مکانیزم فشار داخلی و دریافت تشکیل شده است. این مکانیزم خیاطی شامل: یک موتور، یک میله چرخان، یک کوپلینگ میله، یک آستین، یک چرخش چرخ، یک میله بالابر، یک سرنگ و یک نگهدارنده سرنگ است.

موتور و میله چرخان توسط کوپلینگ میله به هم متصل می شوند. و میله چرخان به مرکز چرخنده و آستین نفوذ می کند. دو انتهای میله بالابر به ترتیب با دور چرخنده چرخان و سرنگ ثابت می شوند. و سرنگ داخل نگهدارنده سرنگ قرار می گیرد. مکانیزم فشار داخلی شامل: یک اهرم فشار داخلی، یک متصل کننده خمشی و یک پدال است. پایه فشار داخلی L شکل است که یک بازوی فشار دهنده داخلی به این پایه وارد می شود. توجه داشته باشید که بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود باید از این سیستم برخوردار باشد.

چرخ خیاطی دینام سر خود دارای اثرات مفیدی است. این نه تنها می تواند فضای اشغال شده را کاهش دهد و قطعات را به طور موثر ذخیره کند، بلکه می تواند از لرزش میله در حین کار و کاهش کیفیت دوخت جلوگیری کند.

 

چرخ خیاطی BAS-311HN

 بررسی اجمالی: این ماشین، کیفیت عالی برای دوخت به شما ارائه می دهد که حتی در دوخت با سرعت بالا نیز کیفیت خود را حفظ می کند و در هر زمان با توجه به نوع دوخت بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد.

داشتن صفحه لمسی LCD با عملکرد بالا که برنامه نویسی ساده ای را ارائه می دهد، می توان زمان آماده سازی را کاهش داد.

امکانات

 دوخت با کلاس جهانی، دوخت با کیفیت بالا، سرعت دوخت sti/min 2800 است، منطقه دوخت بزرگ شده تاmm 100 mm *150، صرفه جویی در مصرف انرژی بالا، عملکرد کاربر پسند با صفحه لمسی LCD، موقعیت یابی آسان و دقیق محل دوخت. این چرخ خیاطی را می توان در زمره یکی از بهترین چرخ خیاطی دینام سر خودها قرار داد.

 

چرخ خیاطی Lockstitch 5000/5010

برنامه ریزی قابل تنظیم :

  • تمام تنظیمات دستگاه قابل برنامه ریزی و ذخیره سازی هستند: طول کوک، پدال دوخت، کشش نخ سوزن
  • تنظیم راحت چرخ خیاطی
  • تنظیم سریع و دقیق دستگاه با استفاده از برنامه ماشین ذخیره شده
  • درک آسان مفهوم برنامه نویسی بصری، عملکرد زنجیره ای برنامه به طور مستقیم روی یک ماشین برای ترکیب مراحل مختلف تولید
  • شناسایی کاربر توسط USB-dongle برای جلوگیری از دسترسی به تنظیمات دستگاه در صورت تقاضا
  • قابلیت اندازه گیری دائمی ضخامت
  • فشار دوخت چرخ که بر سرعت دوخت تاثیر مثبت دارد
  • اصلاح طول کوک نسبت به ضخامت ماده دوخته شده
  • اصلاح کشش نخ در واکنش به ضخامت ماده دوخته شده
  • مدیریت فواصل دوخت ها با استفاده از تکنولوژی مدرن

با این همه قابلیت، این چرخ را می توان جزو بهترین چرخ خیاطی های دینام سر خود دانست.

 

چرخ خیاطی صنعتی جوکی

جوکی مکانیزم محرک چرخ خیاطی را دیجیتالی کرده است که این امر کیفیت "درز" را تعیین می کند همچنین سیستم جدید خیاطی " دینام سر خود، با سرعت بالا، برش اتوماتیک نخ" DDL-9000CF را راه اندازی کرده است. این دستگاه جزو جدید ترین دستگاه ها با این امکانات است. بنابراین جوکی هم می تواند بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود باشد. این دستگاه به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مورد نیاز خود را بر اساس ماده قابل دوخت ذخیره کنید تا موجب سهولت کار شما شود. این ویژگی برای دستیابی به کیفیت دوخت پایدار بسیار مفید است.

 

 چرخ خیاطی، سری DN 8400 AU

 این چرخ خیاطی به همراه سوزن دوتایی، توسط یک موتور دینام سر خود هدایت می شود. دستگاه مجهز به هدایت کننده نخ، پدال خودکار است. این چرخ خیاطی دارای قلاب های استاندارد محور عمودی است. این چرخ کارایی یکسانی مانند چرخDN 8442 AUT  دارد اما با قلاب هایی بزرگتر، بنابراین برای افرادی که با قلاب بزرگ کار می کنند، بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود است.

 

 چرخ DN 8442 AUT

این چرخ داری سوزن دو قلو است. این دستگاه توسط موتور دینام سر خود هدایت می شود. دستگاه مجهز به هدایت کننده نخ، پدال پا، میله سوزن دستی و تك اتوماتیک (برقی) است. این چرخ در محور عمودی دارای قلاب های استانداردی است اما همانطور که گفتیم کمی قلاب های بزرگتری دارد. بهترین چرخ خیاطی دینام سر خود را بین این مدل و مدل قبلی می توانید بیابید.

 

چرخ خیاطی کوک اورلاک سری SIRUBA 700K

مکانیزم سوزن درایو از نوع مهر و موم شده است - دارای روغن کاری خودکار است - سیستم میله سوزن دینام سر خود منجر به سرعت بالا و دوام طولانی می شود.