چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست ؟

چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست ؟

مهم نیست کسب و کار شما مربوط به کشاورزی باشد یا صنعت، اگر احساس نیاز به چرخ های سرکیسه دوز می­کنید، حتما در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید تا بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و سپس بهترین مدل آن را بسته به نیاز خود فراهم کرده و در خط تولید صنعت خود استفاده کنید. مفهوم چرخ خیاطی سرکیسه دوز توسط Fischbein در دهه 1940 مطرح شد. از همان ابتدا، این چرخ ها از استاندار هایی کاملا اصولی پیروی کرده و عملکرد بسیار خوبی به مصرف کنندگان ارائه دادند. اگر میخواهید بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست آن را تهیه و از آن استفاده کنید.

این چرخ خیاطی بسیار با دوام است و نیاز نیست هنگام خرید به فکر عمر دستگاه خود باشید چرا که در سالیان متمادی شما را همراهی خواهد کرد. جمع و جور بودن این دستگاه امتیاز دیگری است که برای همه می­تواند مفید باشد، شما با بسته بندی درست این دستگاه می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. همچنین طراحی این دستگاه به صورتی انجام شده که حتی در فضا های محدود، عملکردی عالی از خود نشان دهد تا اگر تصمیم دارید بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و از آن در خط تولید خود استفاده کنید، محدودیتی برای فضای مخصوص چرخ خود نداشته باشید.

این چرخ های خیاطی سرعت بالایی دارند و شما می توانید ساعت های طولانی از آن استفاده کنید. چرخ خیاطی سرکیسه دوز قادر به دوختن انواع کیسه ها از جمله کیسه های چند جداره، کیسه های پلی پروپیلن و روکش شده است.

همانطور که میدانید برای محصولاتی مانند محصولات خوراکی کارخانجات و فراورده های کشاورزی و.... نیاز به بسته بندی کیسه ای است. این بسته بندی ها باید در تیراژ بالا انجام شده و از کیفیت کافی برخوردار باشد تا بسته ها دچار مشکل نشده و محصولات داخل آن آسیب نبیند و خارج نشوند. در این جا باید بدانیم چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و چگونه به کمک صنعت می‌شتابد. مرسوم ترین روش بسته بندی این کیسه ها‌، استفاده از چرخ سرکیسه دوز است که پس از دوختن، بسته ها و کیسه ها را قابل حمل می کند. همچنین نکته ای که قابل توجه است، می توانید هنگام دوخت، برچسب های تبلیغاتی خود را به کیسه ها بدوزید.

انواع سیستم های بسته بندی و ویژگی های چرخ سرکیسه دوز

برای این که بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست باید با انواع دوخت آشنا شوید تا از کاربرد دقیق چرخ ها آگاه باشید. اساساً، دو سیستم دوخت دستی و صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم دوخت سرکیسه دستی برای دوخت تعداد پایین کیسه ها استفاده می شود و نیاز به چرخ تمام اتومات ندارد. هنگامی که شما می خواهید دوخت تعداد کمی از کیسه ها را انجام دهید، می توانید از این روش استفاده کنید. در مقابل این روش، دوخت صنعتی قرار دارد که در تعداد زیاد، مناسب و بسیار کاربردی است. این دوخت سرعت بالایی دارد و نیاز شما را در کمترین زمان فراهم می کند.

در طراحی مختلف این چرخ ها، سر دوخت اتوماتیک، قالب کیف، سیستم بسته شدن کیسه های ترکیبی، چسباندن برچسب و... قرار دارد که هر کدام، عملکرد چرخ را دو چندان می کنند و بسیار مفید هستند. همچنین از دستگاه برش می توانید به صورت اختیاری یا کنترل بدون توقف استفاده کنید. باید بدانید که به منظور کنترل سطح دوخت با توجه به اندازه کیسه استفاده شده، سوزن به ستونی متصل شده است که می توان آن را به صورت دستی تنظیم کرد.

دستگاه شما باید یک سری الزامات برای کار داشته باشد که باید به آن توجه کنید. برای این که بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست باید بدانید انواع و ویژگی های مختلفی دارد. از مزایای این چرخ ها می‌توان به ایمنی و دوام بالا اشاره کرد. ویژگی بعدی این چرخ های خیاطی کارکرد روان وسریع آنهاست، به این صورت که شما هر نوع دوختی بخواهید انجام دهید با هر سرعتی، چرخ خیاطی بسیار نرم و روان خواسته شما را انجام می دهد.

برای بررسی بیشتر ویژگی های دوخت سرکیسه، میتوان به دوخت زنجیره ای اشاره کرد که از استحکام بالا برخوردار است و برای باز کردن آن نیز بسیار آسان است و با کشیدن بخیه زنجیره ها یکی پس از دیگری باز می شوند. برای این نوع دوخت از دو نخ استفاده می شود و دوخت زنجیره ای سرعت بالایی دارد.

برای این که بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و چه مزایایی دارد، خوب است بدانید شما بسته به نوع دوختی که انتخاب می‌کنید، می توانید خود کیسه را به صورت خام دوخته یا در محل دوخت مورد نظر از فویل و کاغذ و... استفاده کنید. گاهی این کاغذ یا فویل ها جنبه تبلیغاتی داشته و گاه جنبه آب بندی دارد یا حتی ممکن است برای استحکام بیشتر این عمل صورت گیرد.

 

 

انتخاب چرخ خیاطی سرکیسه دوز

با توجه به مزایای چرخ و این که چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و چه نیاز هایی را برطرف می کند، افراد انواع مختلف آن را سفارش می دهند. این چرخ ها با عملکرد های مختلف، به خط تولید صنعت ها اضافه شده و حجم کاری زیادی را به صورت اتوماتیک انجام می دهند. به دلیل سرعت خوب این چرخ ها در خط تولید، از محبوبیت زیادی برخوردارند. اگه میخواهید دقیق تر بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و چه سرعتی دارد باید گفت حدودا این چرخ ها حداکثر دوخت ۱۲۰۰ کیسه در ساعت را می توانند پوشش دهند. البته این عدد بسته به شرایط، نوع کیسه، نوع دوخت، متراژ کیسه ها متغیر است. شما می توانید با توجه به خط تولید و استفاده خود، متراژ و ارتفاع چرخ را تغییر داده و تنظیم کنید.

اهمیت این که بدانید چرخ خیاطی سرکیسه دوز چیست و چه ویژگی هایی دارد بسیار بالا است. چرا که اگر در زمینه صنعت فعالیت دارید یا میخواهید فعالیت خود را آغاز کنید، با توجه به ویژگی هایی که یک چرخ خیاطی سرکیسه دوز دارد، عملکرد و سرعت فعالیت و تولید شما بسیار بالا خواهد رفت. پس در مورد ویژگی های مختلف آن مطالعه کافی را داشته باشید تا بتوانید بسته به نیاز خود، بهترین نوع چرخ را تهیه کرده و استفاده کنید.