چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست؟

چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست؟

با رسیدن فصل پاییز و زمستان، وقت آن رسیده است که لباس های ضخیم خود را از کمد خارج کرده و استفاده مجدد از آن ها را شروع کنید. شاید هم نیاز به خرید یا دوخت یک لباس ضخیم جهت دوام آوردن در سرمای زمستان دارید. اگر خیاطی بلدید و می خواهید خودتان لباس مورد نظر خود را آماده کنید، پس نیاز به یک چرخ خیاطی ضخیم دوز دارید تا به راحتی پارچه ها و ملافه های ضخیم مانند جین، پشم و کتان را بدوزید و در نتیجه پاییز و زمستان دلپذیری را تجربه کنید. در ادامه مطلب، به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست پاسخ خواهیم داد و همچنین چند مدل برتر را معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید بهترین نمونه را با هوشیاری تمام برای خود انتخاب کنید.

 

مدل SINGER | Heavy Duty 4423

برای پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، لازم است با مدل سینگر نیز آشنا شوید. این مدل جزو بهترین ها محسوب می شود.

ویژگی ها

1) دارای ۲۳ مدل دوخت است تا قادر به انجام پروژه های پیچیده نیز باشد.

2) به راحتی می توانید دوخت جای دکمه را با این مدل انجام دهید.

3) در ادامه پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، باید ذکر کرد که بر خلاف اغلب چرخ خیاطی های ضخیم دوز، این مدل جهت استفاده افراد مبتدی نیز بسیار مناسب است، تنها باید اصول اولیه را هنگام کار با آن رعایت کنند.

4) با سرعت بالای خود حدود ۱ تا ۱۰۰ کوک را در یک دقیقه انجام می دهد که این سرعت بالا، موجب بالا رفتن بهره وری شما خواهد شد.

5) ضد زنگ و دارای یک موتور بسیار قوی است.

6) به راحتی از پس دوختن پارچه های ضخیم مانند جین و کتان بر می آید.

7) دوام بالایی دارد و بسیار سبک است که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

8) دارای سوزن نخ کن است تا چشم شما را اذیت نکند.

9) توانایی بالایی در انجام دوخت های معکوس دارد.

معایب چرخ خیاطی مدل سینگر

در ادامه پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، لازم است به نکات منفی آن نیز اشاره کنیم. شاید تنها یک مورد منفی را بتوانید از این چرخ خیاطی بیابید، آن هم پر سر و صدا بودنش نسبت به مدل های ضخیم دوز دیگر است.

مدل  Brother ST371HD

جهت پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، لازم است به یکی از مشکلاتی که اغلب چرخ خیاطی های ضخیم دوز با آن رو به رو هستند نیز اشاره کنیم. ظریف بودن صفحات سوزنی چرخ ها، اغلب در مقابله با پارچه های ضخیم دوام نمی آورند و به راحتی شکسته می شوند اما این مدل با داشتن یک صفحه سوزنی با دوام و سوزن های مقاوم و فلزی، این مشکل را به راحتی حل کرده است.

 

ویژگی های دیگر

  1. این مدل چرخ خیاطی دارای ۳۷ مدل دوخت است تا کار هایی با تنوع بالا را نیز به راحتی انجام دهد و پروژه های عظیمی را به انجام برساند.
  2. این چرخ خیاطی شامل ۶ پایه ضروری مانند زیگزاگ فنری و نچسب، دوخت کور، زیپ، جا دکمه و پایه دوخت سوراخ دکمه است.
  3. دارای سرعتی بی نظیر (انجام ۸۰۰ دوخت در یک دقیقه) است که برای افراد حرفه ای یک ویژگی کاربردی محسوب می شود.
  4. در ادامه پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، لازم است بدانید که سرعت دوخت این مدل چرخ ها به راحتی قابل تغییر می کند تا در صورت مبتدی بودن با مشکلی جدی برخورد نکنید.
  5. نسبت به ویژگی های بی نظیری که دارد، این چرخ خیاطی دارای قیمتی مقرون به صرفه است.
  6. یک مورد منفی که می توانیم ذکر کنیم، عدم دوختن پارچه ها با سوزن های دیگر می باشد، این چرخ خیاطی تنها سوزن مدل خود را می پذیرد.

مدل  Juki TL-2010Q

این چرخ خیاطی بسیار سبک و قابل حمل است، همچنین هنگام حمل، هیچ صدایی از خود ایجاد نمی کند و موجب آزار و اذیت شما نمی شود.

ویژگی های دیگر

1) ساختاری آلومینیومی و با دوام‌ دارد که ماندگاری آن را به شدت افزایش می دهد.

2) دارای یک چراغ LED جهت اطمینان از انجام دوختی درست است.

3) در ادامه پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، باید به ویژگی سوزن نخ کن و برش اتوماتیکی این چرخ خیاطی نیز اشاره کنیم.

4) می توانید حدود ۱۵۰۰ دوخت را در یک دقیقه با این چرخ اجرا کنید که با این کار سرعتی بی نظیر را به شما ارائه خواهد داد.

5) دارای یک مکانیزم کنترل سرعت است که به افراد مبتدی توانایی کنترل سرعت دوخت و دستگاه را می دهد.

مدل Janome HD1000 Black

در ادامه پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، باید به این مدل چرخ خیاطی زیبا اشاره کنیم. یکی از ویژگی های برجسته این چرخ خیاطی ظاهر بی نظیر آن است که با رنگ مشکی براق خود، به اتاق شما نمایی جذاب و به روز می بخشد.

ویژگی های دیگر

  1. چرخ خیاطی های ژانومه، جزو مناسب ترین نمونه ها جهت دوختن پارچه های ضخیم برای مبتدیان است زیرا طرز کار با آن بسیار ساده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید.
  2. توانایی اعمال ۱۴ بخیه را دارد.
  3. جهت پاسخ به سوال چرخ خیاطی ضخیم دوز چیست، باید بدانید که این مدل دارای یک موتور بسیار قوی با توانایی انجام ۱۵۰۰ دوخت در یک دقیقه است.
  4. هنگام کار اصلا تکان نمی خورد و مقاوم باقی می ماند.

چرخ های معرفی شده ابزار های مناسبی برای دوختن و آماده سازی انواع لباس ها و محصولات با پارچه ضخیم هستند. ویژگی های هر یک از آن ها را بررسی کنید و آن را که با نیاز شما تناسب دارد، برگزینید و استفاده کنید.