چرخ خیاطی جانتک ؛ تاریخچه، نکات خرید و انواع آن

چرخ خیاطی جانتک ؛ تاریخچه، نکات خرید و انواع آن

انتخاب چرخ خیاطی مناسب، هم برای تازه کار ها و هم برای حرفه ای ها کمی دشوار و چالش برانگیز است، زیرا چرخ خیاطی نامناسب می تواند به راحتی توانایی و مهارت شما را زیر سوال ببرد و مانع تولید لباس های زیبا و تمیز شود. در ادامه مطلب می خواهیم چرخ خیاطی جانتک را برایتان معرفی کنیم تا با استفاده از آن، کارآیی، سرعت و مهارت خود را بالا ببرید. همچنین قصد داریم چند راهکار و نکته جهت خرید چرخ خیاطی مناسب را با شما در میان بگذاریم. جهت آشنایی با چرخ خیاطی جانتک که یکی از بهترین ها در کار دوخت و دوز است، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

درباره چرخ خیاطی جانتک

تولید کننده چرخ خیاطی جانتک در سال ۱۹۹۸ شروع به کار کرد و این چرخ خیاطی، تجربه و محصول سال ها تعمیرات و نگه داری از انواع مختلف چرخ های خیاطی و تمامی ماشین آلات خیاطی بوده است. همچنین در طی این مدت به دانش و علم خود در راستای تمامی ماشین های صنعتی، مخصوصا ماشین های مرتبط با خیاطی، افزود و پس از گذشت مدتی، ماشین های خیاطی مختلفی تولید کرد که قابلیت دوخت انواع مختلف مواد از پارچه های سبک و نازک گرفته تا پارچه های سنگین و ضخیم را دارند. چرخ خیاطی جانتک در زمینه چرخ های صنعتی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اغلب در همه مشاغل از مشاغل کوچک، با تعداد نفرات کم، مشاغل معمولی یا متوسط یا مشاغل بزرگ با تعداد کارکنان بسیار زیاد، کاربرد دارد. همچنین در محصولات جدید چرخ خیاطی جانتک، عیب یابی و ارزش یابی درست صورت گرفته است تا تمامی عیوب آن بر طرف شده و در نهایت چرخی عالی و کاربردی را در اختیار داشته باشید. در ادامه مطلب، چند نکته مهم جهت انتخاب چرخ خیاطی مناسب را برایتان بیان خواهیم کرد.

 

نکات مهم در رابطه با خرید چرخ خیاطی

در ادامه بررسی چرخ خیاطی جانتک و انتخاب بهترین چرخ، ابتدا باید به چند سوال به طور دقیق پاسخ دهید تا گزینه های موجود در بازار را برای خودتان به مرور زمان محدود تر کنید.

  • سطح مهارت و تجربه شما چقدر است؟
  • چرخ خیاطی را برای چه کاری می خواهید و هدف اصلی شما از خرید آن چیست؟
  • چه مدت در روز از آن استفاده خواهید کرد؟
  • بودجه ای که برای خرید چرخ خیاطی در نظر گرفته اید چقدر است؟
  • آیا چرخ خیاطی انتخابی شما در بهبود و پیشرفت مهارت هایتان کمک خواهد کرد؟

انتخاب فروشنده قابل اعتماد

با پاسخ به سوالات بالا و محدود کردن گزینه ها، نوبت به انتخاب یک فروشنده مطمئن می رسد. فروشنده خوب، جنس خوبی نیز به شما ارائه می دهد و از اصل بودن چرخ خیاطی برند های مختلف و چرخ خیاطی جانتک مطمئن خواهید بود.

بررسی دقیق گارانتی

جهت خرید چرخ خیاطی جانتک یا هر برند دیگری از چرخ خیاطی های موجود در بازار، بهتر است موارد پوشش دهی گارانتی آن را به طور دقیق بررسی کنید و مواردی که پوشش نمی دهد را نیز در نظر بگیرید تا در هنگام بروز مشکل جدی خیالتان بابت آن راحت باشد. همچنین ضروری است تا قبل از پرداخت وجه، دستگاه را با پارچه های مورد نظر خود امتحان کنید و سپس پول را برایشان واریز کنید.

مراکز تعمیر چرخ خیاطی مورد نظر را به طور دقیق بررسی کنید

بعد از بررسی دقیق مطالب بالا و انتخاب چرخ خیاطی مورد نظر خود، نوبت به مشخص کردن مراکز تعمیر و وجود قطعات آن می رسد. بسیاری از برند های خارجی در ایران هستند که قطعاتشان به سادگی گیر نمی آید و در صورت یافتن قطعات، از قیمت بسیار زیادی برخوردار هستند. تلاش کنید تا برند هایی را انتخاب کنید که قطعاتشان در ایران به سادگی یافت شود و به همان سادگی نیز تعمیر گردند. چرخ خیاطی جانتک و برخی از برند هایی از این قبیل، می توانند انتخابی مناسب و قابل اعتماد برای شما باشند.

 

انواع مختلف چرخ خیاطی

در کل دو نوع چرخ خیاطی به بازار ارائه شده است:  

 1) چرخ خیاطی مکانیکی      2) چرخ خیاطی الکتریکی

  • چرخ خیاطی مکانیکی: این مدل از قیمت ارزان تری نسبت به مدل های الکتریکی برخوردار است، آن هم به دلیل دستی بودن تمامی امکانات این چرخ خیاطی است. ناگفته نماند که اغلب تنظیمات و کنترل پارچه و قطعات باید توسط خیاط، به صورت دستی صورت گیرد.
  • چرخ خیاطی الکتریکی: اگر بودجه قابل توجهی دارید و در کل با هزینه کردن مشکلی ندارید، پیشنهاد ما تهیه چرخ خیاطی الکتریکی است که اغلب کار های خسته کننده و وقت گیری که به تنطیمات چرخ خیاطی مرتبط است را به صورت کامپیوتری انجام می دهد و دیگر نیازی به انجام کاری از سوی شما نیست. امروزه این نمونه ها به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند و برای کسانی که به طور مداوم از چرخ خیاطی استفاده و زمان بیش تری را صرف کار با آن می کنند، گزینه ای عالی به شمار می رود.