معرفی انواع میز اتو

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰:۲۰ ق.ظ

در عصر مدرن کاربرد انواع مختلف میز اتو بسیار زیاد شده است و فرآیند اتو کردن لباس را به طور موثری تسهیل می بخشد. از آن جایی که زیبا ترین و گران ترین لباس دنیا هم اگر اتو نداشته باشد و چروک باشد، ظاهری زننده پیدا خواهد کرد، لازم است صاف کردن لباس هایتان را جدی بگیرید. لباس ها نشان دهنده شخصیت هر انسانی است و استایل هر فرد آینه ای شفاف از طرز فکر و نحوه زندگی او می باشد. به همین خاطر است که خرید انواع اتو و میز اتو در میان وسایل منزل، افزایش پیدا کرده است و تمام مردم به آراستگی و پاکیزگی لباس خود اهمیت می دهند. در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی میز اتو های مختلف بپردازیم و چندین نکته پر اهمیت را جهت انتخاب یک میز اتوی صحیح برایتان بررسی کنیم.

انواع میز اتو

انواع میز اتو

به طور کلی لازم به ذکر است که سه مدل میز اتو در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و برای خود خریداری کنید. 1) میز اتو قابل حمل 2) میز اتو رو میزی 3) میز اتو دیواری

  • میز اتو قابل حمل

انواع میز اتو

در میان انواع میز اتو، نمونه های قابل حمل طرفداران بسیار زیادی در میان مردم پیدا کرده اند. عمده ترین دلیل علاقه آن ها قابلیت جا به جایی این میز اتو به مکان های مختلف می باشد. با توجه به این ویژگی شما قادر به اتو کردن لباس های خود در هر مکان و هر زمان هستید. همچنین اگر می خواهید به یک سفر کوتاه بروید و قصد ندارید که هزینه ای برای خرید یک میز اتو اضافی کنید، به سادگی می توانید آن را با خود حمل کرده و به مکان های مختلف ببرید.

مزایای میز اتو قابل حمل:

  • ساختار انعطاف پذیر: پایه های این مدل میز اتو بسیار منعطف بوده و به سادگی جمع خواهد شد. به همین دلیل برای افرادی که جا به جایی زیاد دارند، بسیار مناسب می باشد. همچنین شما می توانید آن را در مدل های مختلف تنظیم کنید و اگر دوست دارید به طور نشسته یا ایستاده از این میز استفاده کنید.
  • اشغال فضای کم: در میان انواع میز اتو، این نمونه قابل جمع شدن می باشد و در کوچک ترین فضا ها جای می گیرد. به همین دلیل است که هیچ احتیاجی به یک فضای مخصوص برای اتو کشی ندارید و در صورت نیاز می توانید آن را تنظیم کنید و پس از استفاده، به طور مجدد آن را در جای خود قرار دهید. افراد مجرد که خانه های بسیار کوچکی دارند، به سادگی می توانند از این میز استفاده کرده و به لباس های خود زندگی مجدد ببخشند.
  • میز اتو رو میزی

انواع میز اتو

در ادامه بررسی انواع میز اتو، لازم است به نمونه های رو میزی نیز توجه کنید. میز اتو رومیزی اندازه کوچکی دارد و در وهله اول برای قرار گیری بر روی میز طراحی شده اند. به همین دلیل است که پایه های کوتاهی دارند و برای خانه های بسیار کوچک مناسب می باشند.

  • میز اتو دیواری

میز اتو دیواری

همان طور که از نام این میز مشخص است، میز اتو دیواری بر روی دیوار نصب شده و هنگام استفاده می توانید آن را از دیوار جدا کنید و بر روی زمین بگذارید و دوباره میز را جمع کرده و بر روی دیوار نصب کنید.

مزایای میز اتو دیواری:

  • ظاهری مدرن: این مورد در میان انواع میز اتو، ظاهری مدرن دارد و به دلیل نصب شدن آن بر روی دیوار، برای آپارتمان های کوچک و مدرن بهترین گزینه محسوب می شود. همچنین اگر قصد ندارید آن را در دید قرار دهید، می توانید میز را در داخل کمد خود نصب کرده و درب را بر روی آن ببندید تا فضای اضافی نیز اشغال نکند.
  • قابل حمل: این مورد علاوه بر نصب آسان بر روی دیوار، قابل حمل نیز می باشد. به همین دلیل برای افرادی که جا به جایی بسیار دارند و بخاطر شغل یا زندگی خود مجبور به مهاجرت هستند نیز مناسب است.

نحوه انتخاب میز اتو مناسب

نحوه انتخاب میز اتو مناسب

بسیار دیده شده است که مردم انواع میز اتو را خریداری کرده و هزینه بالایی را بابت آن پرداخت می کنند. اما بعد از چند بار استفاده متوجه می شوند که انتخاب آن ها اشتباه بوده و نمونه بهتری را می توانستند خریداری کنند. در ادامه مطلب چند فاکتور مهم را جهت انتخاب انواع میز اتو برایتان بررسی خواهیم کرد تا به مشکلی برخورد نکنید.

  • انتخاب نوع مناسب: همان طور که می دانید به طور کلی ۳ نوع میز اتو در بازار وجود دارد. اگر نمونه صحیحش را انتخاب نکنید، ممکن است پس از خرید به پشیمانی دچار شوید. به همین دلیل لازم است به انواع میز اتو توجه کنید تا بهترین نمونه را با توجه به توضیحات آن انتخاب کنید.
  • پوشش میز اتو: یکی از ویژگی های پر اهمیت در رابطه با انتخاب میز اتو مناسب، توجه به پوششی می باشد که آن را در بر گرفته است. به عنوان مثال پوشش های پنبه ای ویژگی های خاص خودشان را دارند که با توجه به نیاز خود لازم است بهترین نمونه را برای خود انتخاب کنید.
  • بررسی مکان تکیه گاه اتو: هنگامی که به اتو کردن لباس خود می پردازید، لازم است گاهی اتو را بر روی تکیه گاهی مناسب قرار دهید تا با خیالی آسوده لباس خود را صاف کنید و به کار خود ادامه دهید. تکیه گاه اتوی شما باید به نحوی باشد که موجب سوختن لباس شما نشود. همچنین بسیار محکم باشد تا اتو نیز آسیبی نبیند و بر روی زمین نیفتد.
  • بررسی سایز میز اتو: اگر در میان انواع میز اتو، نمونه مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کردید، لازم است ابتدا اندازه آن را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال اگر لباس های بلند و گشاد زیادی دارید، لازم است میز اتویی با تخته بلند خریداری کنید یا اگر خانه ای با فضای محدود و کوچک در اختیار دارید، باید به نحوه نگه داری آن نیز توجه کنید. میز اتو های دیواری برای خانه های کوچک شما مناسب بوده و کار شما را به راحتی راه خواهند انداخت، علاوه بر آن در فضاهای کوچک شما می توانید از اتو بخار ایستاده نیز استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی دوخت کالا امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را به شکل اقساطی خریداری کنید.