چرخ خیاطی تمام اتوماتیک

چهار شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۱۶:۴۵ ب.ظ

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک

صنعت تولید پوشاک امروزه در حال طی کردن مسیری رو به صعود می باشد. به همین دلیل است که تقاضا روز به روز افزایش یافته و تولید نیز به دنبال آن باید افزایش پیدا کند. یکی از راه هایی که سرعت تولیدات پوشاک را افزایش می دهد؛ استفاده از چرخ خیاطی تمام اتوماتیک می باشید. این چرخ ها برعکس چرخ های دستی می باشند و هیچ احتیاجی به وجود یک نیروی انسانی دائمی نخواهند داشت.

علاوه بر افزایش سرعت، با استفاده از این چرخ ها شما شاهد کیفیت بالای لباس های تولید شده و به دنبال آن رضایت مشتریان خود خواهید بود. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی اطلاعات بیش تری در رابطه با چرخ خیاطی تمام اتوماتیک بپردازیم و در پایان چند ماشین چرخ خیاطی کارآمد و پر کاربرد را برایتان معرفی کنیم تا هنگام خرید، انتخاب برایتان ساده تر گردد.

 

چرا چرخ خیاطی تمام اتوماتیک بخریم

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک

  • ایجاد طرح ها و دوخت های پیچیده: یکی از دلایلی که شما را به خرید انواع چرخ خیاطی تمام اتوماتیک ترغیب می کند؛ توانایی دوختن الگو های بسیار پیچیده و مختلف می باشد. شما می توانید حتی از این طریق، به اینترنت وصل شده و الگو های جدیدی را دانلود کنید و سپس به دوختن آن ها بپردازید.
  • صرفه جویی در زمان: به دلیل این که بسیاری از کار ها در این چرخ خیاطی ها به صورت خودکار و اتوماتیک صورت می گیرد؛ در زمان شما صرفه جویی شده و دیگر نیازی به انجام آن ها با دست نخواهید داشت. همچنین به دلیل صرف زمان کم تر، محصولات بیش تری نیز می توانید تولید کنید. در نتیجه محصولی کارآمد تر با عملکردی بهتر در دسترس خواهید داشت.
  • تولید دوخت های یک دست و تمیز: اگر شما مهارت بالایی در زمینه خیاطی ندارید؛ باز هم می توانید با استفاده از چرخ خیاطی تمام اتوماتیک، یک دوخت تمیز و زیبا در دست داشته باشید که کیفیت لباس و سایر محصولات شما را به طور چشم گیری افزایش دهد. گرچه لازم است قبل از شروع کار، دفترچه راهنمای چرخ خیاطی را با دقت بالا مطالعه کنید تا به درستی متوجه نحوه کار آن شوید.

 

مقایسه چرخ خیاطی اتوماتیک و چرخ خیاطی مکانیکی (دستی)

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک

برای این که حق مطلب ادا شود؛ لازم است یک مقایسه کوتاه، اما کارآمد را انجام دهیم. تصور کنید که دو اتومبیل برای راندن در دسترس دارید. یکی از آن ها فاقد سرعت لازم، تهویه مناسب، صندلی های راحت و امکانات مورد نیاز شما می باشد و باید آن را با زحمت بیش تری برانید و در نهایت به مقصد خود برسید. از آن طرف اتومبیل دیگری که در دست دارید شامل تمام امکانات لازم برای راحتی شما می باشد. با سرعت بالا تری شما را به مقصد رسانده و امکانات بیش تری را در اختیارتان خواهد گذاشت. کدام یک را برای راندن انتخاب می کنید؟ به احتمال زیاد مورد دوم برایتان بهتر است. چرخ خیاطی دستی و اتوماتیک نیز مانند اتوموبیل اول و دوم هستند. هر دو کار شما را راه می اندازند و شما را به مقصد می رسانند؛ اما کار با چرخ خیاطی اول دشوار تر از چرخ دوم می باشد. همچنین زمان بیش تری را نسبت به نمونه های اتوماتیک از شما خواهند گرفت.

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک جکی مدل  N8

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک جکی مدل  N8

چرخ خیاطی جکی جزو برند های شناخته شده در سراسر دنیا می باشد. این برند چینی کار خود را در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد؛ اما برند جکی که امروزه شاهد آن هستیم محصول تلاش های کارشناسان و مهندسان کاربلد در سال ۲۰۰۱ می باشد که با تکنولوژی و رویکردی جدید به تولید انواع مختلف چرخ خیاطی تمام اتوماتیک پرداختند. این برند علاوه بر کارآیی و عملکرد بی نظیر، زیبایی منحصر به فردی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد تا دکوری زیبا برای کارگاه یا خانه خود داشته باشید.

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک جکی مدل N8 اغلب برای جنس های نازک و لطیف مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل نویز بسیار کم، زیبایی دوخت و کیفیت بالا در میان مردم بسیار محبوب می باشد. با خرید آن یک گارانتی معتبر نیز دریافت خواهید کرد تا به مدت یک سال از بروز هر مشکلی برای چرخ خیاطی خود جلوگیری کنید.

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک سیروبا مدل DL-7200A

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک سیروبا مدل DL-7200A

برند سیروبا جزو برند های مطرح چرخ خیاطی راسته دوز و تمام اتوماتیک می باشد. این برند در تایوان شروع به کار کرده و با توجه به اخذ استاندارد ها و گواهینامه های بین المللی معتبر، می توان با جرات گفت که یکی از شناخته شده ترین، با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. همچنین برای دوختن پارچه ضخیم و ظریف مناسب بوده و دوختی تمیز را به وجود می آورد.

همان طور که می دانید؛ چرخ خیاطی ها محصولات ارزان قیمتی نیستند. به همین دلیل است که در ماندگاری و استحکام آن ها باید نهایت دقت را به خرج دهید تا در راستای خرید محصولی به صرفه و کارآمد قدم بردارید. علاوه بر موارد بالا، لازم به ذکر است که درست مانند مدل قبلی که معرفی کردیم؛ این نمونه نیز دارای یک گارانتی معتبر می باشد تا شما را از خرید خود مطمئن سازد.

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک تیپیکال مدل  GC-6280

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک تیپیکال مدل  GC-6280

یکی از ویژگی های ممتاز این برند، تلاش مکرر و مداوم برای پیشرفت می باشد که هر بار با تنوع بسیار بالا و محصولاتی مطمئن، مشتریان را غافل گیر کرده و در انتخاب نمونه ای مناسب به آن ها کمک خواهد کرد. شما می توانید از چرخ خیاطی تیپیکال، تمام اتوماتیک و راسته دوز مدل GC-6280 برای دوخت انواع مختلف پارچه ها استفاده کنید و این چرخ نتیجه ای زیبا، ماندگار و با کیفیت را برایتان به ارمغان خواهد آورد. همچنین با توجه به خدمات پس از فروشی که در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد؛ خیالتان بابت تمام مشکلات احتمالی نیز آسوده خواهد شد.

چرخ راسته دوز تمام اتوماتیک سان سیر مدل  S5

این مورد دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند سرعت ۵۰۰۰ دوخت در دقیقه، چراغ ال ای دی و غیره می باشد. به همین دلیل طرفداران بسیاری مخصوصا در کشور ایران دارد. در میان چرخ های راسته دوز، این مورد بسیار قابل اعتماد بوده و نتیجه بی نظیری را در اختیارتان خواهد گذاشت.

فروشگاه اینترنتی دوخت کالا امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را به شکل اقساطی خریداری کنید.