چرا قیمت قیچی طاقه بر زیاد است؟

یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۲:۵۵:۳۳ ب.ظ

قیمت قیچی طاقه بر

در گذشته نه چندان دور، مردم از قیچی برای برش دادن پارچه استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ابزار های مدرن تری وارد بازار شد که قیچی طاقه بر یکی از آن هاست. قیمت قیچی طاقه بر با توجه به کاربردش بسیار مناسب و پر طرفدار است؛ زیرا چه یک مغازه دار باشید و چه یک تولیدکننده پوشاک این قیچی ها سرعت و کیفیت کار شما را چند برابر می کنند. دستگاه ها و انواع قیچی خیاطی مدرن و جدید طاقه بر و برش پارچه در انواع مدل ها و قیمت ها وجود دارند. بهتر است با هر یک بیشتر آشنا شوید تا انتخاب خوبی داشته باشید. با ما همراه باشید.

معرفی انواع دستگاه و قیچی برش پارچه

تمیز و درست برش زدن پارچه می تواند چالش بزرگی برای خیاطان و تولیدکننده های تازه کار باشد. یک دستگاه برش مدرن کار را آسان می کند. با تهیه یک دستگاه برش یا قیچی طاقه بر، می توانید کار خود را با کیفیت بهتری انجام دهید.

  1. دستگاه برش پارچه چرخشی (تیغه چرخشی) الکتریک

مهم ترین مزیت این دستگاه ها کوچکی و سبکی آن هاست. اگر به دنبال این هدف هستید که پارچه را صاف و تمیز برش بزنید، این دستگاه انتخاب خوبی است. به وسیله دستگاه های برش پارچه ای که تیغه چرخشی دارند، می توانید الگو ها و منحنی های موجود را به راحتی برش دهید.

دستگاه های برش الکتریکی چرخشی چندین مزایا دارند. موتور این دستگاه ها عایق است؛ به این معنی که برای مدت طولانی بدون وقفه می توانند کار کنند. کار با این دستگاه ها بسیار ایمن است. تیغه آن ها محافظ دارد و از آسیب دیدن انگشت شما جلوگیری می کند. پایه این مدل دستگاه برش معمولا قابل جا به جایی است.

  1. دستگاه برش دایره ای پارچه

قیمت این دستگاه ها معمولا از قیمت قیچی طاقه بر بیشتر است. این دستگاه ها بسیار سنگین هستند و معمولا در صنایعی مانند پی وی سی، کاغذ، ماشین های برزنت و غیره هم کاربرد دارند. این دستگاه برش هم بسیار ایمن است و طرز کار آسانی دارد. شما با این دستگاه برش هر پارچه ای با هر ضخامتی را می توانید برش دهید. برش های منحنی شکل و صاف در هر جنس پارچه ای با این دستگاه آسان می شود.

  1. کاتر چرخشی برقی

دستگاه های کاتر چرخشی برقی برش را آسان و سریع می کنند. یکی از مهم ترین مزایای این کاتر ها این است که برای کار با آن ها اصلا به تخصص خاصی نیاز ندارید. هر فرد مبتدی ای می تواند با ین کاتر ها کار کند. این کاتر ها برای پارچه های نازک تا پارچه ضخیم (با ضخامت متوسط) و پارچه های بافتنی گزینه ای خوب هستند.

  1. چاقوی نواری

چاقو های نواری هم با مانند قیچی برقی با برق کار می کنند. اگر برش شما با ظرافت زیادی همراه است و نیاز دارید تا گوشه ها و قطعات کوچک را ببرید، چاقو های نواری گزینه خوبی برای این کار هستند.

نکته مهم!

قیمت قیچی طاقه بر

اگر در حال پس انداز برای خرید قیچی طاقه بر هستید، بهتر است که از کیفیت انتخاب خود مطمئن شوید. طبیعتا شما هم مانند هر کسی دلتان نمی خواهد که پولتان را دور بریزید!

پیش از خرید و هنگام انتخاب انواع مدل قیچی های برقی و طاقه بر دستی، از خودتان بپرسید که چرا قیچی طاقه بر را می خواهید؟ چه استفاده ای از آن می کنید؟ بودجه شما چقدر است؟ به طور خلاصه، هدف شما از خرید چیست؟

وقت آن است که با سرمایه گذاری و خرید قیچی طاقه بر، کسب و کار خود را به سوی موفقیت ببرید.

دستگاه های برش گوناگون، دفترچه راهنمایی دارند که طریقه کار با آن ها را کاملا شرح داده است. شما با مطالعه دفترچه راهنما می توانید به سادگی از قیچی برش یا دستگاه خود استفاده کنید.

معرفی قیچی طاقه بر دستی دایانگ مدل  DVDB-1

قیچی طاقه بر دستی دایانگ

قیچی طاقه بر دستی دایانگ مدل  DVDB1برش های صافی را برای شما به ارمغان می آورد و در نهایت پارچه ای با لبه های صاف خواهید داشت. راندمان بالا، سرعت بالا، سر و صدای کم، ایمنی مناسب، لبه برش صاف، کارکرد آسان، تیز کردن تیغه خودکار و... از جمله ویژگی های این دستگاه است که آن را به انتخابی خوب برای شما و کسب و کارتان تبدیل می کند.

دایانگ دستگاه برشی ایده آل برای برش پارچه های فوق العاده ضخیم، سفت و سخت، ویسکوز مانند فرش، لاستیک، چرم و... است.

برخی از مشخصات این دستگاه عبارت هستند از:

  • عرض برش: 1.2 - 3 میلی متر
  • ارتفاع برش: 25 میلی متر
  • طول ریل: 1.6 - 3.6 متر
  • ولتاژ 230 ولت
  • سموتور 300 وات
  • سرعت چرخش 1300 دور در دقیقه
  • اندازه بسته بندی: 19*46*76 سانتی متر
  • اندازه بسته بندی لوازم جانبی: 360*160*42*14.2 سانتی متر

این دستگاه محصول کشور چین است. قیچی طاقه بر دیانگ، 12 ماه ضمانت و 60 ماه تعهد تامین قطعات دارد.

برای اطلاع از قیمت قیچی طاقه بر دایانگ می توانید با مجموعه دوخت کالا در روز های کاری از ساعت 10 صبح تا 20 شب تماس حاصل کنید.

شماره تماس: 91301290-021

نتیجه گیری

قیچی طاقه بر وسیله ای است که کار شما را آسان می کند و سرعت برش را بالا می برد. همچنین در برش های دقیق و ظریف، ظرافت کار با این دستگاه ها بیشتر است. حتما می دانید که پرداخت اقساط برای تهیه لوازمی مانند قیچی طاقه بر اصلا معنایی ندارد. در حقیقت شما کمتر جایی را می توانید پیدا کنید که چنین ابزارآلاتی را به صورت اقساط بفروشند. ما این مژده را به شما می دهیم که مجموعه دوخت کالا این امتیاز را برای شما قائل شده است که قیچی طاقه بر خود را قسطی بخرید. قیمت قیچی طاقه بر هر چقدر هم که باشد، امکان خرید اقساط آن وجود دارد.