قیمت دستگاه دیجیتایزر

دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۳:۱۴:۰۹ ب.ظ

قیمت دستگاه دیجیتایزر

شاید تصور کنید فرایند گلدوزی ماشینی به سادگی بارگذاری لوگو در رایانه و پیاده سازی آن از طریق ماشین های گلدوزی است. این تصور اشتباه است و فرایند دیجیتالی کردن لوگو در واقع پیچیده تر از آن است که فکر می کنید. خوشبختانه این کار را می توان با استفاده از دستگاه های دیجیتایزر تا حد زیادی ساده تر کرد. اگر می خواهید بیشتر با قیمت دستگاه دیجیتایزر و مزایای استفاده از آن آشنا شوید، پیشنهاد می دهیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

دستگاه دیجیتایزر چیست؟

دستگاه دیجیتایزر در واقع دستگاهی است که به شما امکان می دهد الگو های دوخت فیزیکی خود را به راحتی به فایل های دیجیتال تبدیل کنید. این کار از طریق اسکن یا عکاسی از الگویی که رسم کرده اید و استفاده از نرم افزار برای تبدیل آن به فرمت دیجیتال مانند PDF یا فایل های تصویری صورت می پذیرد.

با تهیه یک دستگاه دیجیتایزر می توانید الگو های خود را به آسانی در رایانه یا سایر دستگاه های دیجیتال ذخیره و سازماندهی کنید تا هر وقت که به آن نیاز داشتید، به آن دسترسی داشته باشید. با خرید این دستگاه می توانید خود را از دردسر های نگهداری الگو های خیاطی فیزیکی رها کنید و از دقت بالا و راحتی نگهداری فایل های دیجیتال لذت ببرید.

دستگاه دیجیتایزر چگونه کار می کند؟

قیمت دستگاه دیجیتایزر

دستگاه دیجیتایزر با گرفتن الگو های دوخت فیزیکی شما و تبدیل آن ها به فایل های دیجیتال کار می کند. اما این دستگاه چگونه این کار را انجام می دهد؟

ابتدا شما باید الگو های دوخت خود را با استفاده از یک اسکنر یا دوربین با کیفیت بالا اسکن کنید یا از آن ها عکس بگیرید. دستگاه دیجیتایزر باقی کار ها را به صورت خودکار انجام می دهد.

بعد از تشخیص عکس های دستگاه باید آن ها را در وب سایت یا نرم افزار سرویس دیجیتایزر به صورت دستی آپلود کنید. پس از آن می توانید الگو را در هر فرمت دیجیتالی ای که می خواهید، مانند فایل ZIP ، Illustrator ، DXF، فایل تصویری یا PDF تبدیل کنید.

با توجه به قیمت دستگاه دیجیتایزر که تعیین می کند در چه رده ای قرار دارد، شما می توانید فایل های خود را از لحاظ رنگ، تغییر اندازه الگو ها و افزایش وضوح تصویر نیز تنظیم کنید. پس از تکمیل این فرایند می توانید فایل های دیجیتال خود را با فرمت انتخابی خود بارگذاری کنید و الگوی دیجیتالی را در برنامه سیستم CAD وارد کنید تا الگو چاپ شود.

مزایای استفاده از دستگاه دیجیتایزر

قیمت دستگاه دیجیتایزر

استفاده از این دستگاه مزایای زیادی به همراه دارد که باعث می شود کنار گذاشتن بودجه ای با توجه به قیمت دستگاه دیجیتایزر کار عاقلانه ای باشد. برخی از مهم ترین این مزایا عبارت اند:

  • صرفه جویی در وقت

قطعا یکی از دلایلی که باعث می شود افراد دستگاه های دیجیتایزر را برای کار خود خریداری کنند، بالا بردن سرعت تولید و صرفه جویی در وقت است. با استفاده از آن دیگر نیازی به ترسیم مجدد الگو ها نخواهید داشت؛ زیرا دستگاه تمام کار ها را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد. در این مدت زمان شما می توانید به کار های دیگر مانند کار با انواع چرخ خیاطی مشغول شوید و وقت کمتری برای کار های خسته کننده مانند رسم الگو، آن هم برای چند بار، صرف کنید.

  • دقت بالا

دلیل دیگری که موجب می شود بدون توجه به قیمت دستگاه دیجیتایزر به خرید آن اقدام کنید، افزایش دقت در کار است. هنگامی که دقت کار بالا برود، طبیعتا کیفیت آن نیز افزایش خواهد یافت. به کمک این دستگاه شما می توانید با دقت بالا چیدمان الگو های خود را به فایل های دیجیتال تبدیل کنید. تبدیل شدن آن ها به فایل های دیجیتال باعث می شود که احتمال بروز خطا های انسانی در حین انتقال دستی، به حداقل برساند.

  • مدیریت بهتر

هزینه ای که با توجه به قیمت دستگاه دیجیتایزر می کنید، در مقایسه با مزایای آن ناچیز است. یکی دیگر از این مزایا دسته بندی و مدیریت بهتر الگو ها استhttp://قیمت-دستگاه-دیجیتایزر. هنگامی که الگو های خود را به فایل های دیجیتالی تبدیل می کنید، امکان مدیریت آن ها در رایانه بسیار آسان تر می شود.

  • اشتراک گذاری راحت تر

در صورتی که نیاز داشته باشید الگو ها را با همکاران خود به اشتراک بگذارید، این کار به صورت فایل های دیجیتال بسیار راحت تر از اشتراک گذاری الگو ها به صورت فیزیکی خواهد بود. هنگامی که الگو ها را به فایل های دیجیتالی تبدیل می کنید، می توانید بدون هیچ محدودیتی از نظر مکان و زمان به هر کدام از همکاران خود ارسالشان کنید.

علاوه بر مزایای گفته شده مرتب سازی و ذخیره الگو ها با استفاده از این دستگاه بهتر و با سرعت بیشتر انجام خواهد شد. در این صورت هر زمان که به الگوی خاصی نیاز داشتید، نیازی نیست در میان انبوهی از کاغذ ها به جست و جو بپردازید. همچنین تغییر اندازه الگو های دیجیتالی در مقایسه با الگو های دستی آسان تر صورت می گیرد. این تنظیم و تغییر راحت، موجب می شود که بتوان آن ها را بهتر سفارشی سازی کرد.

چگونه یک دستگاه دیجیتایزر در صرفه جویی در وقت به شما کمک می کند؟

قیمت دستگاه دیجیتایزر

با استفاده از دستگاه دیجیتایزر دیگر نیازی به کشیدن دستی الگو ها نخواهید داشت. در این حالت به جای این که وقت خود را ساعت ها برای رسم مجدد الگو ها صرف کنید، می توانید از آن برای انجام کار های دیگری که دارید، بهره ببرید. به کمک دستگاه دیجیتایزر می توانید الگو های خود را تنها با چند مرحله ساده، از حالت فیزیکی به فایل های دیجیتالی تبدیل کنید و آن ها را در هر زمان که می خواهید با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

جمع بندی

دستگاه دیجیتایزر امروزه به یکی از تجهیزات ضروری در بسیاری از کارگاه های خیاطی تبدیل شده است. به کمک این وسیله کاربردی می توانید الگو های فیزیکی خود را به فایل های دیجیتالی تبدیل کنید. این کار مزایای زیادی به همراه دارد. برای مثال شما دیگر نیازی به رسم دوباره الگو ها نخواهید داشت. همچنین دقت کار شما بالا خواهد رفت و می توانید الگو ها را به راحتی با همکاران خود به اشتراک بگذارید. در این مقاله برای آشنایی بیشتر درمورد این دستگاه و قیمت دستگاه دیجیتایزر توضیح دادیم.

شما می توانید برای مشاهده و خرید انواع دستگاه های دیجیتایزر وارد سایت دوخت کالا شوید. در این سایت علاوه بر کیفیت بالا می توانید امکان خرید اقساطی را تجربه کنید. در این صنف تنها فروشگاه دوخت کالا است که این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است.